Slaapritme

Ik had een vraagje over het slaapritme van Senne.

Ze is nu 10 weken en sinds deze week slaapt ze bijna niet meer tussen 11 uur 's ochtends en 7 uur 's avonds.
Ik heb 2 honden die ik na de fles van 11 uur uit laat. In de kinderwagen slaapt ze dan nog wel maar als ik thuis kom begint het… ik laat ze zo lang mogelijk in de kinderwagenbak. Als ze echt te wakker is leg ik ze in de box. Meestal wordt ze dan weer slaperig en leg ik haar in d’r bed. Maar daar gaat ze niet slapen… Na de fles van 3 uur is ze helemaal moe en stop ik haar lekker in bedje maar ook dat weigert ze om te gaan slapen! Om 5 uur begint dan haar huiluurtje omdat ze dan te moe is, wat ik ook wel begrijp…

Hoe kan ik dit anders aanpakken? Heb ook al geprobeerd om de honden uit te laten na de fles van 3 uur maar dat maakt niets uit, ze slaapt gewoon niet meer na 11 uur…

Groetjes van Sascha en Senne

Ben hier altijd heel voorzichtig mee, maar misschien een sprongetje? Dat is het eerste wat in mijn hoofd komt. Weet niet wat de andere dames zeggen… Het is inderdaad wel erg lang voor zo’n hummeltje om wakker te zijn. Kijk eens onder het forum “Mama’s Hoekje”, daar staat een heel topic over sprongetjes. Misschien heb je daar wat aan?

Ook ik had er entje die overdag weinig sliep en momenteel slaapt. Hoe ouder hij werd en hoe beter het slapen ging, heel raar
Het was of hij niet moe genoeg was voor zijn slaapjes, toen hij begon te rollen enzo dus meer inspanning ging doen werd het slapen beter.
Nu zit hij in een sprong en is het 's middags ook niet slapen en geloof me dan heb je om half 7 geen vrolijk kereltje meer
Dus hopen op einde sprong en hopendat hij het dan weer wel doet!!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

quote:
Ik had een vraagje over het slaapritme van Senne.

Ze is nu 10 weken en sinds deze week slaapt ze bijna niet meer tussen 11 uur 's ochtends en 7 uur 's avonds.
Ik heb 2 honden die ik na de fles van 11 uur uit laat. In de kinderwagen slaapt ze dan nog wel maar als ik thuis kom begint het… ik laat ze zo lang mogelijk in de kinderwagenbak. Als ze echt te wakker is leg ik ze in de box. Meestal wordt ze dan weer slaperig en leg ik haar in d’r bed. Maar daar gaat ze niet slapen… Na de fles van 3 uur is ze helemaal moe en stop ik haar lekker in bedje maar ook dat weigert ze om te gaan slapen! Om 5 uur begint dan haar huiluurtje omdat ze dan te moe is, wat ik ook wel begrijp…

Hoe kan ik dit anders aanpakken? Heb ook al geprobeerd om de honden uit te laten na de fles van 3 uur maar dat maakt niets uit, ze slaapt gewoon niet meer na 11 uur…

Groetjes van Sascha en Senne

M.Strange