hoi,
wil even weten hoeveel slaap jullie baby’s nog hebben rond deze leeftijd?!
die van mij slaapt zo’n 3 uur per dag nog.
ybruinenberg
hoi,
wil even weten hoeveel slaap jullie baby’s nog hebben rond deze leeftijd?!
die van mij slaapt zo’n 3 uur per dag nog.
ybruinenberg
Hoi Yvon,
mijn dochter is nu bijna 7.5 maand en slaapt ongeveer 4 uur per dag. s morgens 2 uur en s middags ook. Soms is haar ritme anders is t s morgens 1 uur en smiddags 1,5 en later nog eens klein uurtje.
Verder gaat ze rond half 8 op bed (ook als ze van 5 tot 6 geslapen heeft) en slaapt tot ergens tussen 7 en 8 s morgens. Is vaak nog wel veel wakker s nachts (speentje geven).
Hoop dat je er wat aan hebt.
Is jouw baby ook 7 maand? En hoe doet hij/zij het?
Gr Marian
Hey Yvon,
Alex sliep met 7 maanden in de ochtend 1 1/2 uur, in de middag 1 1/2 uur en laat in de middag soms een half uurtje. Maargoed blijft een baby dus het kan ook wel eens een half uur meer of minder zijn.
De nacht slaapt hij van 7 tot 7.
Maar verschilt met ieder kindje denk ik zo.
Lauren & Alex (05-05-2010)
[quote]
Hoi Yvon,
mijn dochter is nu bijna 7.5 maand en slaapt ongeveer 4 uur per dag. s morgens 2 uur en s middags ook. Soms is haar ritme anders is t s morgens 1 uur en smiddags 1,5 en later nog eens klein uurtje.
Verder gaat ze rond half 8 op bed (ook als ze van 5 tot 6 geslapen heeft) en slaapt tot ergens tussen 7 en 8 s morgens. Is vaak nog wel veel wakker s nachts (speentje geven).
Hoop dat je er wat aan hebt.
Is jouw baby ook 7 maand? En hoe doet hij/zij het?
hoi marjan,
mijn zoontje is bijna 7 maand,en slaapt smorgens een uurtje,smiddags 2x 1 uurtje.
en gaat om 8 uur op bed,en wordt wel wakker snachts,dan helpt alleen de fles geven nog,maar soms ook niet (dan huilt hij zo 2 uur achter elkaar,of is elk uur wakker)
dan doen we hem beneden in de campingbedje,en laten we hem daar maar gillen.(erg he)?!
maar soms slaapt hij door tot de volgende ochtend.
heel verschillend.
daarom was ik ook even benieuwd,en wie dit ook heeft,zeg het dan alsjeblieft,soms denk ik dat we de enige zijn die zo’n baby heeft.(die dus soms 2 uur kan krijzen of zo onrustig)!!!
ybruinenberg
Hoi Yvon,
lijkt me lastig en moeilijk de situatie die jij omschrijft. Daar hebben wij hier geen ervaring mee. Onze dochter wordt s nachts wel veel wakker, maar dan is een speentje geven voldoen. Soms paar keer, soms 7x. Twee keer een moment dat ze om 5 uur wakker was en lag te huilen. Achteraf gezien; tandjes.
Verder bij t naar bed gaan s avonds hebben we wel vaak huilbuien bij haar, paar keer per week. Soms geven we dan fles, soms mag ze ff beneden bij ons zijn (niet didactisch maar t werkt wel… daarna gaat ze rustig slapen. Bij laten huilen wordt ze hysterisch… alleen uit bed halen werkt troostend voor haar).
Maar s nachts wat jij omschrijft… oef… heftig. Enig idee waar t aan kan liggen? Eet hij overdag genoeg genoeg? Daarom misschien honger? Verder weet ik t echt niet.
Sterkte! Lijkt me echt echt heel moeilijk een gillend kindje s nachts. En hij heeft het bijv niet te koud? Of een speentje of knuffeltje wat kan helpen troosten?
hoi,
nee knuffeltje helpt niet.en troosten wil soms ook niet,gaat hij soms alleen maar harder van krijsen,
dan leggen we hem ook beneden neer,want we kunnen zijn gekrijs niet aanhoren.en beneden klinkt het al een stuk aangenamer!
gelukkig maken we dit niet elke week mee,maar soms…
maar hij slaapt wel erg onrustig snachts.hij kan dan zo 2 keer per nacht komen.
1.00uur dan om half 5 weer.pfff
wilzo graag dat hij weer doorslaapt.
zoals toen hij 3maanden was.
toen sliep hij zo van 8 tot 6 uur.en dan weer verder tot 8 uur.
ybruinenberg
Hoi Yvon,
Hier klinkt het ook bekend. Mijn dochter is iets ouder (10 maanden), maar het lijkt wel alsof ze een hekel heeft aan slapen. Inslapen is dramatisch. Maar ook 's nachts wakker worden en gillen totdat je haar oppakt komt voor. Niets helpt dan, behalve tussen ons in leggen. En zelfs dit helpt niet altijd. Niet goed, dat weet ik, maar iets anders helpt niet. Heb alles al geprobeerd. Gelukkig gebeurt dit niet dagelijks.
Mandy sliep met 7 maanden net zo weinig als nu. Zij sliep van half acht tot half acht (als ze slaapt) en overdag 2x een half uurtje.
Ik kan je dus geen tips geven, maar je bent in ieder geval niet de enige.