Hoi,
Wie kan mij vertellen hoe een slaaptrimte er bij 8 maanden uitziet en hoelang ze dan slapen? Mijn zoontje slaapt iedere keer maar hooguit een half uurtje.
Snachts slaapt hij wel goed door.
Gr. mama van Bryan
Hoi,
Wie kan mij vertellen hoe een slaaptrimte er bij 8 maanden uitziet en hoelang ze dan slapen? Mijn zoontje slaapt iedere keer maar hooguit een half uurtje.
Snachts slaapt hij wel goed door.
Gr. mama van Bryan
Beste Mama van Brian,
Emma is 8 maanden oud en haar schema is ongeveer zo:
06.45 opstaan en om ca. 8.15 uur weer naar bed tot ca. 10.00 uur.
Dan gaat ze zo rond 13.00 uur nog een naar bed tot ca. 15.00 uur en dan om
19.30 uur naar bed tot de volgende ochtend.
Groetjes,
Petra
Hoi,
Bryan is om kwart over 7 wakker, slaapt dan om 9 uur nog een half uurtje en dan meestal rond 13.00 weer. meestal is dit ook maar een half uurtje, waarop die natuurlijk snel weer moe is. ik leg m dan rond half 3 weer op bedje, als hij langer heeft geslapen leg ik m pas rond 4 uur half 5 weer op bed.
Hij slaapt alleen steeds maar een half uurtje. Vorige week sliep hij ineens bijna 2 uur tussen de middag.
Ik probeer hem weleens te laten liggen, maar als hij eenmaal wakker is, is hij ook echt wakker en gaat hij echt niet meer slapen.
gr. mama van Bryan
Yuna is ook 8 mnd
en (meestal) ziet ons schema er zo uit
ze word wakker rond 7 uur sochtends en gaat dan rond 9:30 weer ff slapen
dit is indd meestal maar “ff” , half uurtje/3 kwartier
dan smiddags rond 2 weer en dan is ze pas tegen half 4 weer wakker
en dan na het avond eten in bad en naar bed, zo rond half 8
Yuna spookt altijd zo voor ze in slaap valt, vreselijk, t duurt soms wel 2 uur voor ze echt slaapt savonds.
Jesse en Jamai zijn ook 8 maanden.
Dit is hun slaapschema:
6.30/7,00 wakker
10.00 naar bed. Slapen ze tot 11.30/12.00
Om 14.00 weer naar bed. Slapen ze tot 16.00
En daarna gaan ze om 19.30 weer naar bed , krijgen ze om 23.00 nog een fles. Drinken ze meestal half slapend op en dan slapen ze tot 6,30/7.00
Ik heb van het begin af aan gedaan dat ze ongeveer 2 uur op waren , 2 uur slapen. Soms hoor ik er 1tje wel eens eerder maar laat dan nog even liggen en valt dan meestal wel weer in slaap. Anders haal ik hem wel eerder eruit als die klaar wakker is.
hier met de zoekfunctie ook wat gevonden voor kindjes van ongeveer 8 maanden. Dus Jurian doet het zo gek nog niet Maar zou het wel lekkerder vinden als hij wat eerder dan half 5 wakker is … dus wie weet nu hij er iets eerder op licht (half uur) dat hij nu niet wakker gemaakt hoeft te worden?