Helaas heb ik kindival ook al geprobeerd maar ze wordt er niks anders van
Trotse mama
Helaas heb ik kindival ook al geprobeerd maar ze wordt er niks anders van
Trotse mama
tja ik had al een vermoeden hoor bianca dat je het al had geprobeerd, maar ik dacht ik schrijf he toch maar op!!
eerlij gezegt hielp het bij alessandro ook niet , maarja misschien reageerd een ander kindje er wel weer op. helaas bij jou dus ook niet
OOOOOOOOOhhhhhhhh meiske toch, je hebt al zo veel geprobeerd voor dr en aan aandacht geen gebrek merk ik zo. Ik denk echt niet dat je iets fout doet hoor al begrijp ik wel je twijfels. Ik weet niet een twee drie een remedie, ik weet wel dat er een kruid is wat men vroeger veel in knuffeltjes stopte zodat de kindjes lekker sliepen. Ik kan er wel naar vragen ( mijn schoonouders hebben een kruidenpark ) maar aangezien dat je al zoveel geprobeerd hebt denk ik dat het weinig uithaalt.
Ennnuuuuhhhmm sorry is hier nergens voor nodig, blaas hier maar lekker je stoom af !!!
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Bedankt voor jullie reacties. Dat doet me heel goed.
Vanavond slaapt ze een nachtje bij mijn ouders, zodat ik ff bij kan tanken.
En dinsdag ga ik ook overleggen met de wijkarts of ik ook niet beter met haar even langs mijn huisarts kan gaan, want het gaat gewoon niet langer zo!
Liefs Bianca
Trotse mama
ik hoop dat je lekker bij kunt tanken. fijn dat ze een nachtje kan logeren.
en misschien werkt dat gesprek met het cb heel verhelderend, en komt er snel een oplossing.
goed dat je stappen onderneemd hoor.
enneok ik denk dat je je niet schuldig hoeft te voelen, hier kun je niks aan doen blijkbaar, anders had je het al wel gedaan, je bent toch goed bezig geweest.
heel veel nachtrust toegewenst, ook voor je kleine meissie.
Valt mij ineens in, heb je al eens geprobeerd het bedje te verzetten ? Mijn schoonzusje zweert erbij dat een bed op aardstralen ( of zoiets ) kan staan en je dan niet goed slapen kan. Ik heb geen flauw idee hoor maar je weet maar nooit. Als ik al zoveel geprobeerd had dan zou ik het allicht eens overwegen.
Fijn dat je nu een lekkere nacht tegemoet kan zien en je dan lekker kan bijtanken. Word je vast effe een ander mens van. Ikke ben benieuwd.
Succes meid.
He dat zou ik ook nog wel eens kunnen proberen, maar ik heb er wel een hard hoofd in want bij mij op bed wil ze ook niet slapen.
Ik ga het wel proberen. Je weet immers maar nooit.
Bedankt voor de tip.
Liefs Bianca
Trotse mama
Heel veel sterkte, en ik hoop
dat je vanacht lekker geslapen hebt.
Liefs Kristel
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen vannacht!!! Ben gisteravond al op tijd mijn bed ingedoken en kom er net pas af.
Dat doet een mens goed zeg!
En nu ga ik ff lekker douchen en mijn meisje weer ophalen.
Liefs Bianca
Trotse mama
Fijn dat je nu een nacht goed geslapen hebt!!
Dan kan je er voor je gevoel weer een beetje tegenaan hè?
Ga je haar bedje nog verplaatsen trouwens?
Enne…wat ik me afvroeg: hoe heeft ze bij je ouders geslapen? Wordt ze daar ook steeds wakker enzo?
Ik heb namelijk wel vaker gehoord dat ze bij een ander heel anders kunnen zijn wat slapen betreft.
Groetjes, mamma van Stephan
Gewijzigd door - Bieb op 10 Dec 2004 10:16:47
Trouwens even over die aardstralen.
Een kennisje van mij en haar zoon konden ook niet slapen. Nu had ik van mijn man geleerd hoe je wateraders opspoort. Dat is helemaal niet zweverig. Toen ik bij hun in huis liep ztaen er aders onder haar kant van het bed en het hoofdeinde van haar zoontje een waterader liep. Bed verplaatst en slapen met die hap. Het werkte dus echt. Kost niets, maar kan veel opleveren.
Liefs Kristel
Nou ben ik inmiddels wel benieuwd geworden hoe je die water aders opspoort hoor.
Hahaha ikke ben ook benieuwd of het werkt met die water of aardstralen. Ik weet dat mijn schoonzusje erbij zweert en het frappante is dat als ik Eviannes bedje recht in de hoek zet in plaats van schuin, ze niet lekker slapen kan. Mijn schoonzusje heeft voorheen op een kamer geslapen waar ze steeds nachtmerries had. Nadat ze het bed verzet had was het over zegt ze. Nou ben benieuwd dus. Wat heerlijk dat je eens lekker geslapen hebt joh je bent vast weer wat opgeknapt. En ook ik ben benieuwd hoe je meissie de nacht heeft doorgebracht en hoe je ouders het vonden zo
n logeetje.
Hoi meiden,
Jennifer heeft de hele nacht doorgeslapen bij mijn ouders! Gek he? Ik begrijp er echt niks van.
En ik ben ook benieuwd hoe je die stralen kan opsporen? Ik ga morgen in ieder geval haar bedje ergens anders neerzetten. Kijken of dat helpt.
Liefs Bianca
Trotse mama
Jeetje zeg dus ook je meissie lekker doorgeslapen. Maf zeg !!! Nou ik ben benieuwd of het dan misschien toch aan die stralen ligt.
dat is bij mijn neefjes ook zo, die zijn ook allebei nogal eens wakker snachts, zeg maar om en om, dus toen heeft mijn schoonzus ze ook weleens voor een nacht bij haar ouders gebracht, en die sliepen daar ook. gek is dat hoor! ik zou ook bijna in die aardstralen gaan geloven.
hallo allemaal,
ik ben hier nieuw dus ik met even kijken hoe t allemaal werkt.
Ik heb de site inmiddels doorgelzen over slaapproblemen dus t is fijn om te weten dat ik niet de enige ben.
Wij hebben een dochter van 2 (sinds vorige week) 2 jaar lang sliep ze als een ideaal kind. Nooit geen problemen, ze kon zelfs in het weekeind nog een uur spelen in bed als wij uit wilden slapen. Wat een luxe denk ik nu. Sinds een week is het raak. Zowel s’middags als 's avonds is het paniek. Krijsen, schreeuwen en gooien met spullen. De buren worden er wakker van. Ik weet niet wat het is. Ze ligt nu al 1,5 uur te huilen. Met tussenpozes ben ik even binnen geweest maar dat levert nadien weer meer gekrijs op.
Wat het kan zijn? We gaan komende weel verhuizen. Misschien snapt ze hier iets van en denkt ze dat we zonder haar weggaan? Heeft ze nachtmerries gehad? Ik heb haar kamer weer gezellig gemaakt want die was ook al wat leger door de verhuizing. We doen haar kamer pas op de laatste dag. Heeft iemand ervaringen met een verhuizing van een peuter? Tips voor mij?
Goedemorgen meiden,
Haar bedje staat al 2 nachten anders, maar helaas heeft het (nog) geen werking!
Ze lag er om 20.00 uur in gisteravond en werd om 23.00 uur wakker en viel pas rond 5.00 uur weer in slaap
Ik ben blij dat er morgen hier iemand komt, want ik kan er echt niet meer tegen. Ik ga er aan onderdoor
Liefs Bianca
Trotse mama
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik kan me voorstellen dat je eraan onderdoor gaat joh.
Ik slaap zelf de laatste twee weken gemiddeld 4 a 5 uur per nacht en ik merk ook dat het me gaat opbreken.
Laat staan als je zo weinig kan slapen als jij zeg…
Doet me denken aan de begintijd, dat Stephan net geboren was en met zijn gewicht bleef hangen op 2625 gram (wel een week lang!)
Ik moest toen wekenlang elke dag en nacht om de 2 uur voeden. En met voeden was ik zo een half uur bezig. Dus ik sliep zowat niet.
Mag ik vragen wie er komt morgen?
Iemand die Jennifer even meeneemt zodat jij kan slapen ofzo?
Heel veel sterkte en succes gewenst hoor!!
Gewijzigd door - Bieb op 13 Dec 2004 09:16:15