Slaapprobleem vanaf haar geboorte

HAllo Allemaal hopelijk zijn er hier op het forum mensen die mij goeie tips kunnen geven !
mijn dochter van 4 maanden is bijna de hele dag wakker daar bedoel ik dan mee van s’morgens 10 uur tot de laatste voeding van 22.00 uur daar tussen valt ze wel eens in de kinderwagen in slaap of op de armen dan zijn het ook maar slaapjes van net aan een half uurtje zou ik haar in bed liggen huilt ze aan een stuk door valt ook niet in slaap van het huilen daarom wieg ik haar maar in slaap zodat ik haar slapend neer kan leggen zo onderhand wordt dit heel erg vermoeiend zijn er toevallig mensen die dit herkennen (praat hier ook over op het CB daar hoor ik dat ze in haar leeftijd vooruit loopt ze groeit goed en is heel erg wijs maar ja daar schiet ik niet echt iets mee op hoop op positieve reacktie’s

Is je kindje erg moe overdag?
Ik zou bij de eerste moeheidsverschijnselen (gapen/in oogjes wrijven/jengelen etc) haar toch in bedje leggen & dan afwachten. Ik zou steeds 10 minuten aanhouden. Stopt ze tijdens die 10 minuten even met huilen dan gaan de 10 minuten opnieuw in. Mocht ze aan een stuk door blijven huilen even naar haar toe gaan. Aai over haar bol, beetje troosten (ik zou haar niet oppakken, want dan heeft ze misschien het idee dat ze eruit mag).
Sommige kindjes hebben het ook nodig om even te huilen voor het slapen gaan. Ik heb hier ervaring mee aangezien mijn zoontje dat ook heel erg had, kon soms wel 50 minuten duren.
Het is wel belangrijk dat een kindje leert om zelfstandig is slaap te vallen. Dus wakker in bedje en dan zelf in slaap vallen.
Hoe gaat het met slapen na de laatste voeding? Wiegen jullie haar dan ook in slaap of valt ze dan wel zonder huilen in slaap.

Het ene kindje heeft natuurlijk meer slaap nodig als het andere kindje, maar helemaal niet slapen overdag lijkt me ook niet de bedoeling als ze nog zo klein zijn.

Nou soms weet ik niet meer wat een normaal standaard ritme is voor een baby
ik maak haar s’morgens om 6.00 uur wakker voor de fles zodat ik voor mijn andere 3 kids die al een stuk ouder zijn de tijd heb om ze naar school te helpen.
dan kan ik haar om 7.00 uur weer slapend in haar bedje liggen dan slaapt ze aan een stuk door tot 10.00 uur en vanaf die tijd is het gedaan met de rust ze pikt het niet op om te gaan slapen terwijl ik zelf helemaal geen druk type ben en op de dag zijn de kids op school dus in huis is er ook alle rust dan denk ik waarom slaap je niet mijn huisarts gaf mij gelijk al de tip dat ze geborgenheid zocht en haar maar lekker tegen mij aan moest houden in een draagzak maar achteraf gezien niet slim geweest denk ik dan zal ik er ooit nog een ritme in krijgen ???
met mijn andere kids heb ik dit nooit bij de hand gehad