Slaapkamer veranderen?

Goeiemorgen mama’s

Toen Joey een paar weken was hebben wij zijn kamer veranderd omdat hij een voorkeurshouding had. Zijn bedje stond eerst met het hoofdeinde in een hoek, maar omdat we hem om en om met zijn hoofd naar het hoofdeinde en voeteneind moesten leggen, heb ik het bed met de lange kant tegen een muur gezet en de commode aan de andere kant. Maar nu is die voorkeurshouding allang voorbij, en ik vroeg me af of ik de kamer dan gewoon weer terug kan veranderen op deze leeftijd? Of zal hij daar zo van schrikken dat hij niet meer slaapt?

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Nóg beter? Hij slaapt van 20.00 tot 08.00! hahaha

Groetje Anouk

ik zou zeggen gewoon proberen!
Groetjes

Lilypie Kids birthday Ticker

hahaha ja misschien is dat het! Mama’s met moeilijk slapende kindjes, kom allemaal in het oosten wonen! De lucht is hier slaapverwekkend!

Groetje Anouk

[img]http://b1.lilypie.com/RTrpp1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Oooh wat vermoeiend lijkt me dat zeg!
Maar het is bijna moederdag ja, misschien dat alle papa’s dan allemaal eerst denken aan het belangrijkste cadeautje, uitslapen! Ik hoop het hoor!
Ik heb het trouwesn wel heel lux hoor. Als Joey om 7 uur wakker is, kan ik hem zo een flesje van 120 geven, en dan slaapt hij tot 10 uur verder. Doe ik bijna nooit hoor, maar heeeel soms, als ik echt moe ben, en het is vies weer, dan maken we er samen een slaap en pyama dag van

Groetje Anouk

Ja dat kan ook, ik helaas niet… ik ben echt een avond mens, wij slapen nooit voor 12 uur! Maar door Joey begin ik langzamerhand ook wel een ochtend mens te worden

Groetje Anouk

ik mocht vandaag al uitslapen en zondag weer maar helaassssssssssssss ben ik dan om 8 uur al wakker hahahaha is al een uur langer als normaal zullen we maar denken lollll.

Groetjes Michelle

maar een uur kan veel verschil uitmaken Michelle! Ik mag absoluut niet klagen met mijn kleine klaas vaak, maar soms denk ik om 8 uur smorgens ook aaah nog een uurtje? Natuurlijk is hij het daar niet mee eens na een bord pap

Groetje Anouk

Uitslapen hier ho maar. Pappa voetbalt altijd om 13.00 maar nu oet ie uit om 10.00… Ben ik lekker mee dan.

Enne gewoonlijk komt morgan als ik mazzal heb om 7.00 maar meestal 6.00 a 6.30…dus iedereen met kindjes van 20.00 - 8.00 niet meer klagen he

Groetjes,

Michèle

vindt ik ook michèle

Groetjes Michelle

jesse krijgt tussen 6 en 7 een papfles en gaat daarna weer lekker slapen. Soms tot 8 uur maaar meestal half 9… Hij wil dat zo anders wordt hij sjago Vind het wel lekker. hihi

Liefs

nou ik ga vandaag lekker aan het restylen in de babykamer. Ik vraag me alleen af hoe mooi dat bedje nog staat in de hoek, aangezien er geen klamboe meer boven hangt. Alle opties maar even bekijken:D
En gelijk maar eens even kijken of de helft van al dat speelgoed niet naar zolder kan… Het is gewoon schandalig, hij heeft zelfs dingen die pas vanaf een jaar zijn, ik weet gewoon niet meer waar ik er mee hen moet
Misschien wel een reden om even een leuke kast te scoren bij ikea

Groetje Anouk

En zo hebben we altijd wel een excuus he Anouk… heerlijk toch

Groetjes,

Michèle

tjaaah voor elke nieuwe aankoop (voor Joey dan he) is wel een excuus te bedenken. Vooral ook omdat Danny totaal niet in de gaten heeft wat dat kind allemaal wel niet heeft! Als ik met de zoveelste nieuwe trui aan kom vraagt hij heel geintereseerd, goh, is hij weer een maatje gegroeid? Tuurlijk, hij groeit echt als kool… Maar niet al die maten die ik als excuus heb gebruikt sssst!

Groetje Anouk

Ha a ha ik heb hier gister moeten uitleggen dat al die spenen echt noodzaak zijn en dat het verzendkosten scheeld als je er meteen bups besteld en dat het ook meteen voor 12 maanden is en dat we het hier voorlopig even bij laten, Wel vandaag bij de hema drie schattige truitjes gehaald want er was weer een aanbiedingen rek, maar ik heb wel gezien (echt waar) dat morgan niet zoveel broeken heeft in 74 enne ze is bezig te gaan staan en ze heeft nog steeds haar sloffen aan buiten dus we hebben weer twee redenen gevonden… enne pappa moet mee want tja die moet ook beslissen. Gelukkig heb ik een man die winkelen leuk vind zeker voor zijn kleine meissie.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

oh heerlijk samen shoppen Danny houd ook erg van winkelen, maar hij heeft er gewoon geen verstand van hoeveel Joey nodig heeft en welke maat al helemaal niet. Dat is gelukkig mijn afdeling. Hij gaat wel mee shoppen en vind dan alles prima

Groetje Anouk

Oh nee die van mij weet dat dondersgoed dus ik ben altijd maar eerlijk want hij weet het toch wel.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

hey hier ook een mama uit de achterhoek met kindjes die erg goed slapen en lang slapen haha.

Ik ga verhuizen…

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers