Slaapje tussen de middag

Hallo,

Even een vraagje, ik ben trotse mama van Levi van bijna 8 maanden. Nu is mijn vraag vanaf welke leeftijd gaan baby’s terug naar 1 slaapje op een dag? Levi heeft al heel lang maar 2 slaapjes, 1 om 11.00 uur en 1 om 15:30 uur maar nu wil hij sinds een paar dagen pas om 13.00 uur gaan slapen en daarna niet meer, terwijl hij harstikke moe is.

iemand tips?

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

die van mij slaapt sochtends na de voeding en het liefst dan pas om 3uur terwijl die smiddags wel moe is nu ben ik gaan proberen om hem na de 11uur voeding in badje te doen en dan duurt het wel even een kwartiertje maar dan slaapt ie ook om 12uur en dan slaapt ie meestal een uurtje a 2uur en is die een stuk vrolijker smiddags

Hoi,

Dat is geheel kind afhankelijk. Er zijn kindjes die heel vroeg met een slapje kunnen gemiddeld is dat z’n 1,5 meen ik. Ik heb er zelf geen ervaring mee ik heb een slaapkop. Maar als je denkt dat ie het niet red waarom dan toch niet wat vroeger op bed en hem dan laten aanmodderen zeg maar. Laat hem maar huilen en mekkeren. Misschien dat ie dan een hele ruk gaat maken. Mischien is het ook wel een sprongetje. Ik ben daar niet zo in thuis heb ze nooit echt meegemaakt bij die van mij. Kijk even op het schema bij mama’s hoekje.

groetjes

lon106