@Linette, Het is toch wat die niet slapende kids! En idd de mama’s die met steeds grotere wallen op het werk verschijnen!!
Pff, ik snap niet hoe Jasper het volhoudt.
Gisterochtend dus vanaf half 5 s’ochtends wakker, en niet weer gaan slapen! Vervolgens ging ie naar oma (ik moest werken) dus ik dacht dan zal ie daar wel een beetje bijslapen, maar nee hoor, over de hele dag 1 uurtje…
Dus van half 5 s’ochtens tot half 8 s’avond maar 1 uur geslapen, niet normaal toch? En toch nog hartstikke vrolijk, ik snap er niets meer van.
Half 8 naar bed, 9 uur huilen en na 10 min weer stil, 12 uur huilen krijsen huilen krijsen… even afgewacht, gekeken, niets aan de hand, laten liggen, gezegd dat alle kindjes nog slapen en jasper dat ook weer moet doen (orgineel he Mriek? haha) en weer weg gegaan. Brullen, krijsen, brullen…zucht. En ruim een uur later was het weer stil. En vanmorgen half 7 was ie er weer. Meestal wordt ie s’ochtends vrolijk brabbelend wakker, maar nu was het ook huilen. Dus hij heeft geloof ik zelf ook wel last van z’n eigen onrust.
Vreemde fase is dit hoor…hoop maar dat ie snel weer over is. En niet alleen voor mezelf, maar zeker voor dat kleine mannetje want volgens mij zit ie zichzelf behoorlijk in de weg! Dit kan toch zo ook niet heel veel langer door gaan, hij krijgt echt te weinig slaap. Volgende week moeten we naar het CB, zal het daar ook maar eens voorleggen. En anders in september bij de kinderarts maar ik hoop toch niet dat het zo lang duurt.
Groetjes Carolien