hallo mama’s
Ik heb weer wat ik heb het even aangekeken, maar levy slaap niet sávonds als hij naar bed moet. Hij gaat om 7 uur naar bed en vertikt het om te gaan slapen, hij slaapt alleen tussen de middag maar ik heb dat middag dutje (3uur tot half 5 eraf gehaald)
ik dacht dan ligt het daaraan maar hij vertikt het gewoon hij krijst heel de buurt bij elkaar. hij krijgt om 8 uur nog een fles anders word hij er later op de avond wakker voor om half 11 is dat maar ik wil die fles eraf hebben dus ik geef hem steeds eerder en minder zo heeft het cb tegen mij gezegt.
Al veel eerder maar levy weegt nog geen 9 kilo terwijl je andere kinderen ziet is hij gewoon mager ik weet wel dat hij heel veel beweegt en hij kan niet stil zitten hij eet ook echt alles wat ik hem geeft…
dus daarom heb ik hem nog een fles gegeven maar hij is nu bijna een jaar en ik vind dat dat genoeg is…
Maar als je hem dan na 1 uur krijsen eruit haalt is het gelijk lachen maar hij drinkt zijn fles ook op, soms met tegen stribbelen maar ik denk dat het ook een beetje aandacht is maar die krijgt hij niet ja of toch wel een beetje…
maar goed hij geeft niet op hij blijft net zolang, krijsen heb ik al geprobeert en als hij zijn fles op heeft en een boer heeft gelaten gaat hij zonder problemen slapen.
maar nu is het dan al schemerig rond half negen ik hoop dat jullie wat tips hebben…
Groetjes Manon

Gewijzigd door - manon1983 op 02 Sep 2009 10:28:40
Gewijzigd door - Asje op 04 Sep 2009 09:11:29

[/url]