Hallo meiden.
Tis weer een hele tijd geleden dat ik weer eens geklaagt heb
Dus hier ben ik weer.
Ruben is de laatste weken verandert, van een vrolijk joggy die goed luisterde en slapen ging naar een ware rebel!!.
Als hij ook iets in zijn hoofd haalt wat niet mag, dan kan hij wel zo volhouden, ik trouwens ook want nee blijft NEE.
Maar soms als gevolg een driftbui, ik heb hem dan al meerdere keren op de gang moeten zetten.
Zo vermoeiend hij kan de laatse tijd dan ook het bloed onder mijn nagels vandaan halen.
Maar overdag is te doen, maar het slapen! ik word er wel zo moedeloos van.
S’middag na 1 keer terug te zijn gegaan gaat hij ook slapen.
Maar s’avond pppffff… ga binnen een uur soms wel 6 keer terug en maar gillen krijzen, maar als ik dan ga kijken ligt hij nog gewoon netjes onder de dekens.
Voor ik op bed kijk ik altijd nog even bij hem, of leg hem even recht, soms word hij even wakker en slaap dan weer verder.
nu spingt hij op en zegt MAMA SPELEN.
En dan hebben we nog de nacht, het is een uitzondering als we er een keer niet uit moeten.
Van de week 6 keer eruit geweest, en maar krijzen, tot ik zijn kamer binnen kwam en hij begon te grijnzen bah! wt was ik woest.
ik heb hem toe gestopt niks mer gezegt en ben naar bed gegaan waat we gezellig nog een uur naar zijn krijs solo hebben geluistert.
Men wat is dit vermoeiend zeg, slaap de laatse weken dan ook slecht en mag blij zijn dat ik 5 uurtjes slaap haal.
Wat moet ik hier nu weer mee? zijn er meerdere kindjes rond de leeftijd van Ruben die ook zo verschrikkelijk onrustig zijn.
Groetjes Marianne mama van Ruben