Pffff, wij zijn het huis aan de buitenkant aan het verfen, was hoognodig. Bo was gisteren bij het kdv, dus wij goed aan de slag! Nu hebben wij rolluiken, dus we hebben de openslaande ramen (in ons geval kiep ramen, ze kunnen niet draaien) er uit gehaald om ze goed onder handen te nemen, anders heb je een deel waar je niet bij kan namelijk. Dus ook bij Bo zijn kamer. rolluik kan gewoon dicht, niks aan het handje denkk je, maar ik had geen rekening gehouden met het vaste kozijn wat er zit, die is namelijk ook geverfd (aan de buitenkant van het huis), maar doordat het raam er niet in zit, komen die heerlijke verf geurenz ijn kamer binnen…Niet handig!!
Dus gisteren avond rond 20:45 nog even een volksverhuizing gehad, onze kamer wat veranderd, zodat Bo zijn bed er bij in kon. Tot zo ver goed, ging lekker slapen, no problemo’s!! Toen wij naar bed gingen ging het ook goed, maar om 3:00 ging het mis, meneer was wakker…en niet een beetje ook, begin met iets piepen, en uiteindelijk had hij hele verhalen. Niet leuk, zo in de nacht, en dat heeft tot bijna 5:00 geduurd, we kregen hem zo goed als niet in slaap. Ik snap er niks van, want op de camping hadden we dit probleem helemaal niet, en sliepen we ook bij elkaar in 1 ruimte met 3 bedden naast elkaar, dus sta echt voor een raadsel. Vanmorgen om 8:00 moestenw e er uit, wil mjeneer dus neit, is moe zegt hij!!! Toen hebben we hem heel even uitgelegd dat hij dan mooi pech heeft, want dan had hij vannacht maar moeten slapen !!!
Hij gaat zo naar de kapper, en daarna breng ik hem bij mijn schoonouders zodat wij verder kunnen, want dan hebben we morgen hopelijk nog 1 of 2 kozijntjes die voor de tweede keer moeten en de rest is dan af. MEt adnere woorden, dan zijn we klaar.
Maar pffff…ben moe!! en het erge is, vanavaond moet hij dus weer op onze kamer…hopelijk geen herhaling van vananacht
liefs woezel