Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Maak er een leuke dag van.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
Hey die Esther! (nep-Bieb
)
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis, enne…een hele gezellige dag gewenst natuurlijk!
Je hebt mooi weer in ieder geval
Laat je lekker verwennen!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
Gewijzigd door - Bieb op 12 Jul 2006 09:34:50
quote:
Hey die Esther! (nep-Bieb![]()
![]()
)
Groetjes Bianca
Gefeliciteeeeeerrrdddd
en nog een heleboel zonnige jaren gewenst van ons. Laat je maar lekker in het zonnetje zetten
Zeg, krijg ik nou ook kadootjes vandaag? (tsja, als jij nep-Bieb bent…
Ow wacht, krijg ik natuurlijk nep-kadootjes (zal je even voor zijn
)
Gewijzigd door - Bieb op 12 Jul 2006 10:19:07
van hartelijk gefelicteerd met je verjaardag
en een fijne dag toegewenst.
groetjes katinka
Dank, dank, dank voor de felicitaties en wensen! Hoe wisten jullie toch dat ik jarig was?!
Inderdaad echte Bieb, je was me voor, je krijgt nep-cadeautjes! Dus bij dezen een nep-kaart, een nep-taart en een nep-boeket! Van harte nep-proficiat! met je onechte verjaardag!
En inderdaad Marianne, mooie datum hè?! Maar ik was er 37 jaar eerder dan Ruben, dus eigenlijk heeft Ruben gewoon een hele mooie datum uitgekozen! Hihi!
Ik zal Ruben in zijn eigen topic nog even feliciteren!
Groetekes, Sje
Zoooo, dus zevenendertig alweer?
Goh, dan ben 'k nog jong
(nee hoor, plaag je maar
)
Ben je trouwens al verwend?
Gewijzigd door - Bieb op 12 Jul 2006 12:44:10
Neenee, ik ben 38 geworden vandaag. Ik ben 37 jaar eerder dan Ruben geboren.
Had je geen wiskunde in je pakket?
Ja, al goed verwend. Heb nog leuke anekdote over. Eerst de meisjes dadelijk in bed en dan vertel ik straks die anekdote nog. Heb erg gelachen gisteravond met de grote dame namelijk.
Groetekes, Sje
quote:
Had je geen wiskunde in je pakket?![]()
Hahaha, klopt, goed geraden
En blonttt ook nog, dus ja, dat wil wel hè
Maar goed, NOG een jaartje ouder dus
Benieuwd naar je anekdote straks
Zo, die liggen van snurkestijn!
Gisteravond, de meisjes lagen net een half uurtje in bed en ik kom nog boven om iets te halen. Ga ik nog even bij ze kijken en zie ik dat de grote kleine dame (wordt in september 3) nog wakker is. Dus ik ga even bij haar zitten om wat te kletsen en terwijl ze in haar ogen wrijft zie ik dat heel de binnenkant van haar hand onder de stift zit. Nou had ze heel die dag geen stiften aangeraakt. Dat wist ik zeker want daar kan ze zelf niet bij in de kast.
Maar toch ik ging aan mezelf twijfelen, er begon dus ook helemaal geen belletje te rinkelen. Dus ik vraag “Hé, wat heb je daar nou gedaan?”. (Als er een belletje gerinkeld had, had ik natuurlijk niks gevraagd).
Zegt ze, met een hoop gebarentaal erbij “Ja, ik moest van papa een kaart voor jou tekenen en met een muisje en met zo draaien en met een blauwe envelop, Leuk he mama?!”.
Aj…toen ging er dus wel een belletje rinkelen…dus ik begon keihard te lachen. Komt mijn man van de zolder met een betrapt gezicht. Die was namelijk vlak nadat de dametjes in bed lagen naar boven gegaan onder het mom van “Ik moet nog even een kabeltje zoeken”.
En ik moet zeggen, ik vond het wel heel lang duren, maar ja dat kan ook eens een keer gebeuren.
Toen liet-ie me op zolder dus ook een kletsnat rompertje zien. Was-ie 3x op tekeer gegaan met Vanish want er was ook stift op het rompertje gekomen en hij wist niet of het uitwasbare inkt was dus hij durfde het niet zo in de wasmand te gooien. Haha!
Had-ie dus expres zo lang mogelijk gewacht met die kaart te laten kleuren omdat dan het risico dat het in enthousiasme verklapt zou worden het allerkleinst was.
Niet dus…
Vanochtend kreeg ik dus een grote blauwe envelop met een kaart erin, met inderdaad muisjes erop en een draaiend ding erin en muziek erin. Zegt de grote kleine dame: “Ik zei toch dat het leuk was mama!”. Zo schattig!
Verder kreeg ik nog een boek en een flink boeket bloemen. Vanochtend kwam er een vriendin op bezoek met haar dochtertjes. Zelfgemaakt armbandje van gekregen. We doen eigenlijk geen cadeautjes, maar zelfgemaakt armbandje vond ze wel leuk om te geven.
Mijn moeder wipte nog even binnen (komt vanavond terug voor BBQ) en mijn zus was er ook even. Mijn moeder feliciteert mij altijd om precies 10.30 uur. Dat is mijn geboortetijd. Ze was er om 10.00 uur al maar mooi dat ze me dan nog niet feliciteert he?! Hihi!
En verder is er natuurlijk het een en ander aan post, straks komen mijn schoonouders, broer en zwager voor de BBQ. En zaterdag vier ik het verder pas.
Ondertussen gaat het leven gewoon lekker door, er hangt een was aan de waslijn, net een klein mandje weggestreken, je kent dat wel.
Groetekes, Sje
sje van harte gefeliciteerd en nog vele jaren .en ja of je nou jarig bent of niet alles gaat door .even goed een gezellige dag .ben je niet ander have week ouder dan mij hihiihihihih
groetjes marielle mama van
10-10-01
Hahaha, arme pappa, die had zooooo zijn best gedaan om het een verassing te laten worden vandaag, maar nee…mamma’s weer hè, altijd weer die mamma’s die alles merken
Grappig trouwens dat je moeder je pas op het tijdstip van je geboorte feliciteerd.
Ik ben daar echt zo’n muts in (zeggen ze) want ik ben om 15.50 uur geboren en op mijn verjaardag ben ik dàn pas een jaartje ouder
Gefeliciteerd nog met je verjaardag.
Lekker gegeten?
Groetjes Maaike
" border=0>" border=0>
[/img][/img]