Sje is net binnen!

Hallo allemaal,

Eigenlijk ben ik uit noodzaak lid geworden omdat ik fanatieke pogingen doe omdat ik de risicovolle eiwit-tip bij luieruitslag probeer uit te roeien, maar de site is zo leuk dat ik weleens zou kunnen blijven plakken en regelmatig een bezoekje breng voor het een en ander.

Ik ben Esther, 37 jaar, getrouwd, 2 dochtertjes (half jaar en bijna 2 jaar). Sinds de geboorte van mijn oudste dochtertje ben ik werkzaam in de functie van “gezinsmanager”. Dat wil zeggen dat ik thuis de echtgenote, de moeder, de verpleegster, de financieel directeur, de tuinman, de poetsvrouw, de klusjesman, de kok, de bezigheidstherapeute ben, en ga zo nog maar even door.

Maar ik vind wel dat ik een droombaan heb!

Groetjes,
Esther

Hoi esther, wat schrijf je dat leuk haha!
Welkom hier, ik ben Nathalie, getrouwd met Arno, en samen zijn wij de trotse ouders van Demi & Milan!

Veel plezier hier!

Groetjes Nathalie & Co

Hoi Esther,

welkom hier.
Ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.

Heel veel plezier hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoi hoi,

Welkom op dit gezellige forum
Ik ben Bianca, 30 jaar en ik woon samen met mijn vriend Peter en ons zoontje Stephan (die net 4 jaar is).
Ik ben momenteel zwanger van ons tweede kindje, een meisje. Als het meezit wordt Kaya in november geboren
O ja, Peter heeft nog een tweeling van 10 jaar die ook regelmatig bij ons zijn, gezellig!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

hoi welkom ik ben ingrid getrouwd met henk en samen een zoon van 4 jaar marco

groetjes ingrid

Hoi Esther,

Ikke ben Astrid ( 31 jaar ), woon al ruim 13 jaar samen met Daan ( 36 jaar ) en samen hebben we twee super toffe, gezellige, mooie en leuke kids. Evianne is bijna 2,5 jaar en Jessin is bijna 2 maanden. Ik wens je heel veel plezier op dit verslavende leuke forum.

risicovolle eiwit-tip bij luieruitslag uitroeien ? Dit vraagt om uitleg natuurlijk. En gezinsmanager whahahahha das pas een toffe benaming, die hou ik erin.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Hoi Astrid,

Ik merk inderdaad nu al dat deze site verslavend is. Erg gezellig al die mama’s bij elkaar die ervaringen uitwisselen!

Ik heb zelf een tip aangemaakt over dat eiwitverhaal, die is inmiddels gisteren geplaatst. Zoek op luieruitslag en je vindt hem vanzelf onder de titel “Nooit eiwit bij luieruitslag”. De andere gevaarlijke tip die al een paar jaar op deze site stond zou verwijderd worden.

We zien elkaar in de komende tijd vast nog vaker op deze site!

Groetekes, S (

Hoi hoi
welkom hier
Ik ben Heleen(32) getrouwd met Ed(36)
En mama van een zoontje die Robin heet(20 maanden)
In oktober mogen we onze tweede verwelkomen
Heel veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Gewijzigd door - heleen op 13 Aug 2005 12:31:05

hoi
ik ben jessica 23 jaar, getrouwd mret rudi, en troste mama van stef(2 jaar) en lars (4,5 maanden). heel veel plezier hhier

liefs jessica

Hoi Esther,

Wat heb je dat toch geweldig geformuleerd… Nou, ik ben Annemieke van der Spelt, 24 jaar, getrouwd met Marcel en trotse moeder van Luca (10 wkn). En ik ben dus ook zo’n “gezinsmanager”. Wat een fantastisch woord… die ga ik onthouden!!! hihihihi
Heel veel plezier op de site!!!

Groetjes,
Annemieke

Hoi Esther, welkom hier,
ik ben dus ook Esther, gezellig een naamgenoot!

Ik ben “gedeeltelijk” gezinsmanager, hihi en woon samen met Anton en mijn zoontje van bijna 7mnd, Jonathan.

Veel plezier hier en ik ga meteen eens kijken bij jouw tip…!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

hoi esther
welkom hier ikke ben marielle 37jaar ben getrouwd met martin en samen hebben we een dochter tanja die over kleine 2 maandjes 4 wordt .nou veel plezier hier maar dat gaat vast lukken

groetjes marielle mama van tanja

Leuk voorstelberichtje!

Welkom hier en veel lees-en schrijfplezier!

Ik ben CCM, 32 jaar, getrouwd, 3 kinderen (jongen 4,5 jaar, jongen 2,5 jaar, meisje 4 weken) en ik werk 28 uur per week bij een bank.