Site voor moeders

Supermoeder bestaat gelukkig niet, maar toch voelen veel moeders zich wel eens tekort schieten. Op de Thuisblijfmoedersite vind je inspiratie en erkenning dat Moeder Zijn een moeilijke maar dankbare baan is. De site is leuk voor alle moeders, of ze nu fulltime voor hun kinderen zorgen of niet. Uitgangspunt van de Thuisblijfmoedersite is dat vrouwen in vrijheid moeten kunnen kiezen.

Dus als je het eens even niet zitten of behoefte hebt aan contact met collega-moeders kom dan gauw eens langs. De koffie staat klaar!

Nicole

Hoi Nicole,

Ik kan even niks vinden over wie je bent? (of lees ik daar nu even over heen?)

Het is wel zo netjes om je zelf even voor te stellen
Het is namelijk niet de bedoeling dat er zomaar reclame wordt gemaakt voor een andere site, ik ga namelijk ook niet bij de AH staan en daar reclame maken over de C1000

Met leuke linken bedoelen we eigenlijk vooral BV leuke traktaties, kleurplaten, recepten enz enz.
Vind dit ook dan niet echt netjes

Tries (moderator)

Hai Tries,

excuus als mijn berichtje niet mag. Ik zag het bericht van Antoinetje staan en dacht daarom dat je best over je site mag vertellen. Mijn site is niet een commercieel of zo, maar gewoon iets dat ik in mijn vrije tijd doe. En ik dacht dat hij leuk zou zijn voor moeders.

Nicole

quote:
Mijn site is niet een commercieel of zo, Nicole

Behalve dan dat je er ook je zelfgeschreven boeken verkoopt

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Tsja,

dat is wel zo… Daarmee probeer ik de kosten van de site te dekken. Wat mij betreft worden mijn berichten verwijderd. Ik heb het zelf geprobeerd maar er staat niet overal zo’n vuilnisbakje bij. Hoe moet het?

Nicole

quote:
Wat mij betreft worden mijn berichten verwijderd.

Nicole

Dat laat ik aan onze “baas” Kim over hoor (maar waarom zou je al je berichtjes verwijderen? Hooguit de link dan denk ik toch?)
O ja, als je zelf een topic begint dan staat er inderdaad geen vuilnisbakje bij je naam.
Maar bij je andere berichten wel als het goed is.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 16 Oct 2005 17:06:54

Email is verstuurt!

Zou leuk zijn als je jezelf als nog even voorstelt!

iedereen is welkom!

GR Tries