Hallo Allemaal,
Het is bijna zover, sinterklaas komt aan ! Wat een gedoe allemaal zeg. Ik en mijn vriend komen uit twee verschillende gezinnen en we hebben nogal discussies over hoe en wat.
Bij mij thuis was het vroeger al zo dat de Sint bij allebei mijn oma’s kwam en ook bij mijn ouders thuis. Bij mijn vriend was dat echter anders. Daar reed de Sint bij zijn ouders thuis en klaar.
Hij vindt het ook echt de meeste onzin om het bij mijn ouders ook te vieren (cadeaus van mijn ouders) , maar ik weet niet beter en mijn ouders hebben een datum aan ons gevraagd dat wij kunnen. Met mijn nichtje hebben wij het vorig jaar ook gedaan dus vindt het vreemd waarom hij nu niet wilt, maar hij gaat wel mee enzo, maar hebben daar tig discussies over. Hoe kan ik dit nou oplossen. We komen toch allemaal uit verschillende gezinnen…! Zie er op deze manier een beetje tegenop
Gr. Natasja
Sinterklaas
anon10636334
Kimmetje
leuke schoonouders marielle…
Hier maar een oma die viert en wijzelf dus samen een middagje kadootjes uitpakken lukt makkelijk, mijn schoonouders zijn bulgaren en wonen in belgie, die hebben meer met kerst, dus daa rkomt de kerstman dan langs en daar heb ik vorig jaar echt dubbel om gelegen…
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!