Sinterklaas kado manlief

Sommige weten dat ik een fotosessie kado wilde geven aan manlief voor sinterklaas. Maar helaas… is er roet in het eten gegooid … Dus is de sessie al geweest en hangt het resultaat hier al aan de muur…

Maar…wat moet ik nu verzinnen??? Iemand leuk/origineel idee???

mmm dat is idd een lastige, heb er zelf ook nog niet echt over nagedacht eigenlijk. dus ik lees mee…

liefs,
Rinske

Hier krijgt mijn man een fotoalbum van papier gemaakt van olifantenpoep, hahahah met een tekening van Jada er op (als voorkant) en fotos van de laatste 2 jaren, sinds ze geboren is. Kan het ook niet verzinnen hoor, ben heel slecht in dat soort dingen, maar manlief is er niet op 5 december, maar goed dan bewaren we het gewoon voor hem!

hmm… ja wij doen persoonlijk niks voor elkaar met sinterklaas, omdat het toch in onze ogen iets voor de kinderen is. Met kerst doen we natuurlijk wel wat.
Misschien kun je iets van een sieraden geven? ik weet niet of hij daar van houdt natuurlijk… ik vind het ook altijd moeilijk iets te geven aan rijco.
Ik weet niet of je man hobby’s heeft die hij op de 1 of andere manier kan uitbreiden? Als hij b.v. van vissen houdt iets om dat uit te breiden. net wat zijn hobby is natuurlijk

Ik weet niet of hij van koken houd. Anders zou je hem een kookboek kunnen geven en bij de Hema kun je een schort laten bedrukken met foto. Op dat schort zou je dus een leuke foto van Jurian en Levi kunnen zetten, met een leuke tekst erbij.

Of een leuke beker laten bedrukken met foto, die hij als koffiemok kan gebruiken. En dan wat lekkere koffie erbij in verschillende smaakjes.

Tja en verder zou ik het ook even niet weten, misschien een leuke muziek DVD, een leesboek of een mooie pen die je laat graveren met tekst.

Groetjes,
Sandra

Hier doet een kadobon het altijd goed, dan kan hij zelf iets uitkiezen!
Maar wij doen het idd ook niet met Sinterklaas, maar met kerst.

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

De senseo heeft het deze week begeven en papa en mama zijn gruwelijke koffie leuten … dus denk dat ik er ook gelijk een slaatje uit ga slaan

Maar zag nu de nieuw senseo bij Blokker … iemand hier bekend mee? Vind hem net wat sjieker eruit zien…

Je bedoeld die vierkante mini-boy?

Zoja die draait bij al bijna een jaar dagelijks meerdere malen Wij hebben hem vorig jaar met kerst gehad. Of is er intussen weer een andere?

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Oh dus die vierkante bevalt wel. Dan ga ik die denk maar doen. Begreep nl uit de reachties (op andere sites) dat de hele nieuwe veel herrie maakt en dat je de kopjes vast moet houden omdat ze er anders af vallen zo trilt hij…

Maarre die vierkante is een aanrader?

Hier geen last van hoor. meer herrie eigenlijk nooit opgelet dus zal wel meevallen anders had ik dat wel gemerkt want hiervoor hadden we ook een senseo.

Liefs Michelle

Die vierkante bedoelde ik niet maar een andere die net op de markt is… (blokker heeft hem nu in de folder) … Die is dus diegene die meer herrie maakt etc. Maar jij heb mij overgehaald… als hij niet bevalt spreek ik jou erop aan

Oei
Die nieuwe heb ik nog niet gezien heb het blokkerkrantje nog niet.

Liefs Michelle