...sinterklaas hier al geweest is?

Jahaaa, gisterenmiddag om 16.00 uur werd er opeens op het raam geklopt.
Het was zwarte Piet die kadootjes in de schuur had neergezet!!!
Stephan wist niet meer waar hij het zoeken moest van enthousiasme
Zoveeeeeel kadootjes en dat had zwarte Piet in de schuur gezet!!!

We hebben het gevierd met een groepje van 11 in totaal.
Mijn ouders, mijn twee broertjes, twee tantes en natuurlijk Cheyenne en Darren (en Stephan en wijzelf dus).

Het was echt een groot succes en de kids hebben zich echt SUPER gedragen!
Had verwacht dat ze alleen maar op de kado’s zouden afvliegen…en niet meer zouden stoppen daarmee
Maar ze hebben ook heel goed geluisterd naar de gedichten die wij volwassenen onderling gemaakt hadden etc.
En steeds na een gedicht kregen de kids alvast een kadootje.
Zo bleef het leuk en kregen ze niet alles in één keer.

Stephan was alleen helemaal van slag toen hij om half 9 naar bed ging (ach gossie). Zoveel indrukken…hihi.

Ik zal straks even wat foto’s plaatsen, want Stephan is mega-trots op zijn Playmobil

Groetjes, mamma van Stephan

Hier dan een paar foto’s.

Wow, wat een kadootjes! (en in de zakken zat dus ook nog Hellup! )

Stephan samen met zijn grote broer en zus kadootjes uitpakken.

Vandaag ging Stephan met zijn Playmobil spelen. Gelukkig vind hij het ook in wérkelijkheid erg leuk! (hihi, is altijd afwachten met kids).

Nu is hij samen met zijn pappa en grote zus met de racebaan aan het spelen, maarre…playmobil is toch wel iets “geschikter” voor kids van 3,5 jaar hoor (als ik het zo hoor) hahahaha!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 05 Dec 2004 14:02:15

heerlijk al die snoetjes met verbaasde blikken… voor mij voor mij??? ja sinterklaas is nog echt genieten op dit soort momenten

groetjes Kim, mama van

en

wij hebben het dit jaar ook voor het eerst echt gevierd. Heerlijk Evianne`s snuitje joh echt geweldig. Ze pakte alles heel geduldig uit en toen kreeg ze ineens een eigen baby. Nou dat was dus echt je van het. OOOOOOOHHHHHHHHH baby zei ze steeds terwijl ze dr lekker tegen zich aan knuffelde. Er was ook een buggy bij en die vond ze helemaal te gek
Ik zal er morgen of zo wel een foto van plaatsen. Het was hier in elk geval erg gezellig.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hier was de Sint ook een welkome gast hoor. Hij wist dat Gioia bij opa en oma zou zijn, dus bracht ook netjes daar de kado’s.
over de dag verspreid heeft ze kado’s gekregen, en kreeg op een gegeven moment al echt handigheid in het uitpakken.

ze heeft nu ook al echt “grote meisjes” speelgoed, een loopwagen, een duwdier, een pop en een auto. niks geen baby spul meer, ze is vandaag nl met haar bouwblokken aan de slag

op haar loopwagen zit ze echt met een heel trots gezicht, en kan ook al een paar cm naar voren en naar achteren zelf, nou, dan valt ze van trots haast om, en wij natuurlijk ook

het was erg gezellig, alleen voelde opa zich achtergesteld, omdat hij niks kreeg erg he?

groet
Mo