Sinterklaas en Zwart Piet bedankt voor de kaart!

Lieve Sinterklaas en Zwarte Piet,

heel erg bedankt voor de mooie kaart, ik ben er erg blij mee.

Dikke kus Lisa.

Hallo lieve Sinterklaas,

Ook namens mij héél errug bedankt voor de mooie kaart van u en alle zwarte pieten!
Ik ben er heel blij mee hoor. Enne…ook heel stoer

Dankjewel sinterklaas!

Groetjes van Stephan

Groetjes, mamma van Stephan

Gioia heeft ook al een kaart van de Sint gehad. Leuk hoor, weten we vast dat ie al weet waar ze woont vanavond zetten we dus haar schoen, schoorsteen is recent nog geveegd, dus dat hoeft geen probleem te zijn

Jaaaaaaaaaaa ook hier was er post vandaag joh. Was wel erg attend van de Sint en de Pieten vond ik. Evianne is al zo gek op post, dat wist ie vast. Leuk hoor !!! Mocht u dit lezen Sint of Piet, dan heel erg bedankt hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Nou, dan hoef ik dat dus niet meer te vragen aan de Sint, haha! (wilde ik net doen namelijk)

Groetjes, mamma van Stephan

heeee… nu weet ik van wie die kaarten waren. whahaha wat gaaf zeg!!! wij zaten al naar de stempel op de postzegel te kijken. we konden alleen nieuw zien. dus wij dachten uit nieuwegein en daar werkt roalndo en wonen mijn schoonouders en schoonzus, maar daarkonden we het niet van voorstellen dat ze zoiets zouden doen. we dachten nou dan is het van ro zijn werk.

maar hartstikke leuk… erg attent!! je bent echt een IKKEBEN OMA. dikke dikke kus!! je bent een lieverd!!