Ik weet niet of dit erbij hoort maar rico drinkt de laatste weken eigenlijk veel meer dan dat ie normaal doet,
Hoeveel moeten ze aan vocht incl melk (aan drinken dan he) binnen krijgen op een dag? minimaal en maximaal?
want rico drinkt de laatste weken al rond de 1200 en sinds een paar dagen de 1800 aan.
volgens mij is dit veelste veel.
hij wil sinds kort ook s’middags niet slapen, hij wordt echt hysterisch als ik m boven zijn bed til en klampt zich helemaal aan me vast. dus dan is het nadeel dat hij rond 5 uur ontzettend chagerijnig is en ik m na het eten wel even in bed moet stoppen en dan ligt ie er dus om half 6 in en moet ik hem om half 7 wakkermaken omdat ie daarna nog melk drinkt, en hij uiterlijk om half 8 in bed ligt.
ik zit nu ineens te denken over dat hele drink verhaal of dat niet iets met suiker te maken kan hebben maar toen hij laatst was opgenomen was zijn suikerwaarde 3,2. ik weet dat het rond de 4 moet zitten (4 en 8 geloof ik)
maar goed hij had al zolang diaree dat het opzich normaal lijkt dat ie dan een lage bloedsuikerspiegel heeft.
en zo extreem laag is was ie nou ook weer niet.
kan dit een andere rede hebben dan suiker?
het is niet zo dat het hem om de “lekker” gaat kwa zoet.
want hij krijgt verder alleen melk en water.
en s’middags wat roosvicee.
dat slapen is ook echt een drama. ik weet niet of het is dat ie het niet nodig heeft of dat het een andere rede heeft.
maar kom op, binnen 1 maand van 2 slaapjes naar geen lijkt me nogal onwaarschijnlijk