Sinds 2 dagen Tenen lopen

Rico loopt sinds 2 dagen ineens constant op zn tenen, met als gevolg dat hij nogal wat smakken tegen de vloer maakt.
Gelukkig nog niet tegen een tafel of wat dan ook, maar het is nu wel een stuk enger om hem zo los te laten lopen, ik laat hem wel gaan hoor, daar niet van… maar toch ik schrik me om de haverklap een ongeluk.
kan dit te maken hebben dat er misschien een spiertje te kort is in zijn enkel ofzo? of is dit “normaal” gedrag

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 13 Feb 2010 18:07:36

Dit is normaal Inge. Morgan doet het ook alleen moeten ze even hun evenwicht leren vinden. Als hij het met zijn 4e nog zou doen moet je je zorgen gaan maken, nu is het hopen dat ie snel zijn balans weer hervonden heeft.

Groetjes,

Michèle

oke… maar het gekke is alleen dat rico weken lang gewoon echt goed liep gewoon op zn volle voet en nu ineens echt op zn tenen, en als ie dan gaat rennen dan klapt ie tegen de grond.
Is morgan door dat tenen lopen wel is ergens tegenaan gevallen?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nu niet meer althans niet vaak meer alleen als ze moe is, maar in het begin wel, maar ze loopt nu al bijna 4 maanden he

Groetjes,

Michèle

Maak je er maar niet druk om Inge. Het is heel normaal. Hier heeft Julian ook wel eens een flinke smak gemaakt doordat hij zijn evenwicht verloor. Heeft ie wel van geleerd trouwens haha. Julian loopt nu ruim een half jaar maar loopt ook nog regelmatig op zijn tenen, hij vindt het gewoon leuk We zien dat hij er plezier in heeft en zo lang ze buiten niet op hun tenen lopen, zou ik me er nog maar niet al te druk om maken

…en Nick loopt af en toe met 1 voetje op zijn tenen…

Groetjes Bianca

Inderdaad niet druk om maken.
Je weet dat hij ook gewoon kan lopen, dus kan zijn spiertje niet te kort zijn.

Verder acrobaat Seth nog niet niet, maargoed hij kruipt ook nog evenveel dan dat hij loopt

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ons zoontje is 18 maanden en loopt ook af en toe op zijn tenen. Is gewoon een fase van uitproberen wat hij allemaal kan doen met zijn benen en voeten haha.
Kan me voorstellen dat het elke keer schrikken voor je is, maar er komt vanzelf handigheid in!

Groetjes Evelien

Helemaal normaal dat ze dan weer plat dan weer op de tenen lopen. Hoort er allemaal bij. Dus geen zorgen over maken. Alles prima met die kleine man.

Groetekes, Sje

ooh gelukkig maar!
maar het blijft wel eng, dadelijk heb ik m een keer NIET op tijd kunnen vangen en dan knalt ie ergens tegenaan, bah die gedachte is niet leuk

Inge klinkt heel hard maar jammer dan. Troosten en weer door gaan. Morgan is gister en vanmorgen van de bank gevallen. Ze klimt er razendsnel op en gaat springen en wij kunnen ook niet alles zien en ja hoor hup achterover van de bank af. Je schrikt maar meer dan troosten kun je niet. Ik kan haar moeilijk met schuimrubber omwikkelen.

Groetjes,

Michèle

Idd net wat Michèle zegt, als ze vallen jammer dan. Leren ze als het goed is ook weer van.

Teen lopen doen ze allemaal.
Die van mij vanaf het begin af aan al, maar dat komt denk ik omdat mn vriend ook een erge teenloper IS.
Chris heeft er al therapie alles voor gehad, het heeft niets uitgehaalt. helaas.

Hopen dat het bij Noah weer wegtrekt, want dat staat zo raar

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

ja zoiezo,
ik bedoel dat is ook als hij nu gewoon tegen de grond valt,
maar ik bedoel meer het feit dat hij tegen een tafelpunt valt tand door de lip of wat dan ook,
ja wat doe je dan? haha ik weet niet zoveel af van ehbo bij peuter ongelukjes

Hoi!

Diego heeft het ook plots een tijdje gedaan.
Nu nog af en toe, maar daar worden ze handig van,
ze proberen gewoon te ontdekken wat ze allemaal kunnen aanvangen met hun lichaam.
En ja het is altijd de adem inhouden als je ze zo ziet vallen.
Maar ze leren er wel uit, gewoon hopen dat het nooit iets ergs is!

Liefs
Tanja

Morgan was van de week met een lege emmer aan het kloten en ja hoor emmer om, met de rand op der neus dus bloedneus. Dus opgetild getroost en een zakdoek er tegen aan. Toen het ergste voorbij was ging ze er weer vandoor en je zag de volgende dag nog wel dat ze wat gebleod had maar met douchen was dat er zo af en met een bloedlip idem dite. En Morgan is al een keer met de hoofd tegen de punt van de tafel gevallen, ze had een blauwe bult op der hoofd en meer niet. Even aangekeken maar er was niks ernstigs. Ze rent nu ook niet meer om de tafel heen.

Groetjes,

Michèle

Ik vind het ergens tegen aanvallen ook wel eng hoor. Nick is hier ook wel eens gaan rennen in de kamer en eindigde met zijn hoofd tegen de punt van de vensterbank. Met als gevolg een flinke buil en een bloedneus. Maar ja, aan de andere kant, met vallen en opstaan leren ze het ook he! Daar moet ik mezelf af en toe ook aan helpen herinneren en niet proberen te krampachtig te doen… Maar ik blijf het moeilijk vinden dus ik snap dit verhaal heel goed.

Groetjes Bianca

Hier ook al een bloedlip gehad hoor en 2 builen op zijn voorhoofd, hij is ook zo wild af en toe, pf je houdt je hart vast soms

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers