Sinds 1 dag lid

Ik zal me ook even voorstellen, ik ben Inge Schuurmans, ben 32 jaar oud en op 28 februari bevallen van mijn eerste kindje Zoë.
Ik stuitte via Google op deze site en heb gisterenavond echt een paar uur van alles zitten lezen. Ik vind tips uit de praktijk toch fijner dan al dat theoretisch geneuzel dus ik hoop veel te kunnen leren maar ook te kunnen bijdragen aan deze site. Ik werk nog 4 dagen van 9 uur als hoofd verkoop bij een internationale groothandel dus heb niet altijd evenveel tijd, maar zo af en toe 's avonds een uurtje moet zeker lukken.
Hoe zetten jullie trouwens die gave banners onder je topics met de leeftijd van de kleine?

Groetjes,
Inge

En ik vergeet helemaal te typen dat ik in Sint Michielsgestel woon, in het gezellige Brabant en dat ik sinds ruim 2 jaar getrouwd ben met John en die is 37.

Hoi Inge,

Welkom bij ikkeben.
Zo das niet mis nog 4 dagen per week werken. Hoe regel je dat thuis met de kleine als ik vragen mag?
Die banner kan je er via www.lilypie.com of via de www.zwangerschapspagina.nl.

Verder zal ik me ook ff voorstellen, ben Vanessa 30 jaar getrouwd met Mirko en Senna is ons eerste kindje.

Groet Vanessa mama van Senna.

hoi inge
welkom op ikke-ben
leuke naam zoe!! mijn dochter heet chloe (sorry maar ik kan die puntjes niet vinden hahaha)
pittig hoor 4 dagen werken ,petje af
maar je kunt hier inderdaad je hart ophalen en het is erg gezellig
buiten chloe heb ik nog twee mannen 1 van 10 en 1 van 7 en dan woon ik ook nog samen met een man van 36 hihi

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

Hoi Inge

Welkom op ikkeben

Ik hoop dat je het hier naar je zin zult krijgen

Ik ben Diana, mama van Jesse en Jamai

liefs Diana

[img]http://www.tweelingsite.nl/final/home/images/tmp/38558.png" alt=“jessejamai.tweelingsite.nl” border=“0”>

Allemaal bedankt voor het welkom heten!
Nancy: de puntjes kun je maken door Alt-137 of het aanhalingsteken en dan gelijk een e erachteraan.
4 dagen werken valt redelijk mee omdat mijn man ook 4 dagen werkt. Het enige nadeel is dat ik nogal een afstand moet. Ik werk in Rijen, 40km van huis (Sint Michielsgestel), nu wonen mijn ouders in Teteringen en komt mijn vader op dinsdag en donderdag om 8 uur de kleine op de zaak ophalen want anders moet ik nog 30km meer rijden. Op maandag gaat Zoë naar mijn schoonzus die bij ons in het dorp woont. Schoonouders zijn helaas allebei al lang overleden.
Ik vind het wel zielig voor Zoë dat ze op di. en do. zo lang in de auto moet, maar denk dan maar dat ze niet beter weet. Het is druk, maar voordat ik zwanger was werkte ik 50-60 uur in de week en nu 36 dus ik denk dat ik snel genoeg aan dit ritme gewend raak

Even testen of de banner het doet

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi Inge/ Zoë,

Ik ben mappa, moeder van Yara, 32 jaar oud. Yara is ook ons eerste kindje.
Ik werk ook 4 dagen. (Nu nog even vakantie). Wij wonen in Haarlem. ( de hele andere kant op )
Ik vind alle tips van de ervaren moeders ook erg prettig, want het is nog regelmatig stoeien en ontdekken.

groetjes,

Mappa en Yara