Sietske H

@ Sje geen idee hoe ze dat gedaan heeft natuurlijk. Als ik dat wist ben ik net zo gestoord denk ik

@ Goudvisje dat denk ik dan ook altijd he, als je ze zelf niet wilt geef ze dan aan iemand die ze wel graag wil groot brengen.

Groetjes,

Michèle

Weet je volgens mij heeft ze geen hart want op het moment dat je zo’n hummeltje hoort huilen dan doet dat toch wat met je??

Groetjes,

Michèle

Ja dat rotmens is gewoon compleet achterlijk, gestoord, gek, stom, dom, debiel!! Ben ik iets vergeten!!

Niet alleen het huilen… Maar alleen het zien van zo’n klein wereldwondertje, zo klein, zo lief, zo vertederend… Die kleine handjes, kleine voetjes, vingertjes en teentjes… Mooie oogjes die je aanstaren ben jij mijn mama…
HOE KAN ZE!!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 20 Apr 2011 10:45:53

@ Goudvisje rustig meid denk om je bloeddruk… Maar inderdaad ik kan er niet eens aan denken.

Groetjes,

Michèle

Ik moet er niet aan denken… Zo erg ook voor de mensen die hun kindje verliezen meteen na de geboorte… Ook die mensen worden verscheurd bij het lezen hiervan…

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Tja je weet natuurlijk niet doordat ze niet onderzocht wil worden, wat voor psychiatrische achtergrond deze vrouw heeft. Misschien wel onbehandelde postnatale psychose/ depressie, etc etc. Ik vind het heel moeilijk en heel zielig, gek genoeg ook voor deze vrouw, want hoe gestoord kun je zijn??? En de omgeving tja, die hebben naar mijn mening allemaal VEEL te laat ingegrepen, maar daar heb je nu helaas niets meer aan, en als deze dame echt geen kinderen wilde zijn er in Nl altijd opties voor dat vind ik nog het vreemdste van allemaal; Je kan dan altijd nog voor een abortus kiezen of idd adoptie, d’r zijn genoeg mannen en vrouwen die zitten te smachten op papa en mama te zijn en dat niet kunnen, heel triest!

Te triest voor woorden!

Ronduit verschrikkelijk, om misselijk van te worden, daar kun je met je gezonde verstand niet bij

En dan gaan ze er vanuit dat ze psychisch gewoon in orde is… HEUS?! En mensen in de buurt hebben niet gezien dat ze zwanger was? Ik snap er echt geen fluit van! Hoe snel kon dat mens telkens wel niet herstellen nadat ze bevallen was? Moet toch te merken zijn geweest dat er iets niet aan haar ‘klopte’. Ze had potverdorie die kinderen niets aan moeten doen. Had ze dan aan een ander gegunt die ze niet had kunnen krijgen

Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010

Gewijzigd door - Jesmerize op 20 Apr 2011 22:23:24

@Jesmerize das og het meeste trieste dat ze psygisch niet in orde is dat heeft iedereen wel door, maar als zij pieter baan weigerd mogen ze haar niet dwingen.

Groetjes,

Michèle

Vreselijk nieuws inderdaad. je spoort echt niet als je zoiets doet, en als je dan nog niet eens spijt lijkt te hebben; zie opmerking: ik wil geen tbs want dan kom ik er nooit meer weg"
dan ben je echt niet mens waardig. bah bah bah… arme kindjes… vreselijk gewoon.

quote:
@Jesmerize das og het meeste trieste dat ze psygisch niet in orde is dat heeft iedereen wel door, maar als zij pieter baan weigerd mogen ze haar niet dwingen.

Groetjes,

Michèle

Eigenlijk komt ze er gewoon heel gemakkelijk vanaf. Anders had ze ook nog TBS kunnen krijgen! Justitie moet eigenlijk een andere regeling verzinnen wat betreft het weigeren van onderzoek, want het is idd overduidelijk dat er iets niet spoort met deze dame. En kom op zeg… wat is 12 jaar nu eigenlijk? Ik hoop dat als ze in de toekomst vrij komt er een oogje op haar wordt gehouden; niet dat het nog eens gebeurd!

Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010

12 jaar is ook niks, maar er schijnt een wet te zijn, heb ik hier op me werk gehoord, dat als je na de geboorte in totale paniek je baby doodt je tijdelijk ontoerekeningsvatbaar bent of zo. Net zoals ze in Frankrijk de Crime Pasional kennen. Ik vind het belachelijk want dat je dit een keer doet gaat er bij mij al moeilijk in maar 4 keer… no way dan zorg je maar dat je niet zwanger wordt hoor.

Groetjes,

Michèle

Wat die 12 jaar betreft: bij goed gedrag maakt ze die 12 jaar niet eens vol! Met een beetje pech loopt ze over 6 jaar bij wijze van spreken alweer vrij rond!

Grote kans overigens dat ze dan geen makkelijk leven zal hebben!!! Ze zal voor altijd scheef aangekeken worden door mensen in haar omgeving, ze zal nooit meer fatsoenlijk aan een baan komen of wat dan ook.

Groetekes, Sje

@ Sje ach ons kromme justitiele beleid zal haar wel een nieuwe indentiteit geven zodat ze normaal kan leven.

Groetjes,

Michèle

Ja, da’s waar, die kans bestaat ook.

Groetekes, Sje

Met andere woorden grote kans dat ze er normaal vanaf komt en nog ergens een gezinnetje kan gaan stichten ook. Ze is per slot van rekening pas 36 als ze vrij komt.

Groetjes,

Michèle

Doodeng als ze ooit nog eens moeder wordt. Hoewel ik niet vind dat ze in die afgelopen periode moeder is geworden. Ze heeft kinderen gebaard, de titel moeder mag ze niet hebben, da’s namelijk een eretitel! En die verdient ze niet!

Groetekes, Sje

Ik wou net zeggen iedere gek kan een kind krijgen maar is nog niet meteen vader of moeder.

Groetjes,

Michèle

steraliseren die hap