Sier schaartjes

kaitlyn was bij een vriendin zo lief en leuk met die kartel scharen aan het knippen je krijgt dan allemaal verschillende randjes

denk leuk koop ik voor thuis ook he 6 voor 3.50 valt mee,ze speelt al 2 weken heel leuk er mee en echt het papier vliegt de duer uit hier…

en ineens net zit met schaar in der mond en dan open dicht ik schrok met het ape ****** (vul zelf maar in) echt ik zo hard ben jij gek bla,bla,bla daar schrok ze van dus was huilen natuurlijk

heb ze opgeborgen nu en uit gelegd en ze zei oke mama als ik weer goed kan knippen en niet in mond doe mag ik weer…

maar oohhhhh wat had er gebeurd man als er een vel van der wang tussen had gezetten pfffffffff

moest het ff kwijt hoor heb gewoon hoofpijn ervan

jee bianca ja daar schirk je echt wel van ja ik zou ook zo reageren als tanja dat deet nou gelukkig is er niks gebeurd

gr marielle

Hoi Bianca,

Kan me voorstellen dat je je dan rot schrikt zeg!
Zo zie je maar, 2 weken lang gaat het prima en vertrouw je ze en dan opeens TOCH die schaar in de mond!
Wat dat betreft zijn kinderen van die leeftijd blijkbaar nog erg onvoorspelbaar.
Gelukkig is het goed afgelopen!
Enne…voorlopig zal ze wel even niet meer durven na jouw tirade, hahahahha! Maar ik zou het ook doen hoor! Als je je zo rot schrikt dan is het zowat onmogelijk om kalm te reageren.
Nou ja, weet ze in ieder geval dat het niet mag wat ze deed

Groetjes, mamma van Stephan

ja dan kan ik vel overkomen hoor en dat moet hier om bij ze door te dringen echt waar

als ik rustig zeg dan doen ze het gewoon nog een keer als ik boos ben dan durven ze niet meer te lopen hoor hahha

wel rot en heb er getroosd en wat lekkers gegeven hoor haha

ja bianca zo gaat het hier ook als ik boos doen werk het beter anders gaat ze gewoon door ach toch wel, lief van je ja het was gewoon je schrik reactie nou ja het is weer goed

gr marielle

kan me heel goed voorstellen hoor je reactie!!! ik zou ook boos reageren van de schrik. gelukkig is het goed afgelopen

Pfff das schrikken :open_mouth: wat een mutsie zeg !

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Stephan rende afgelopen zondag bij de trein op het perron met een noodvaart naar de “afgrond” (daar waar de treinen rijden).
Kan je je voorstellen hoe IK reageerde?
Pfff…kreeg zowat een hartverzakking!
Het is iets nieuws van hem van de laatste tijd: zich zomaar opeens lostrekken en KEIHARD wegrennen.
De weg op bijv.
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF…
Hoop dat die fase gauw voorbij is

Groetjes, mamma van Stephan