Shopseizoen

Heerlijk hihi, we kunnen weer kopen voor de winter, Demi is hard toe aan nieuwe dingen want alles is opeens tekort!
Zaterdag was ik met haar gaan kijken voor een jas, oh die dame vond opeens niks meer mooi en hoefde geen jas zei ze… zucht Normaal wil ze álles rose, dus ik deed haar een hele leuke jas aan, maar ze vond het maar niks de muts!
Nou heb ik er online 1 besteld, hopelijk vind ze hem net zo gaaf als ik Hij is van Esprit, ben er echt helemaal weg van hihi…

Ach en anders kan ik hem gratis terugsturen, geen probleem dus!

Groetjes Nathalie & Co

mooie jas hoor

groetjes ingrid

ja is een mooie jas!! zalig als ze zo een eigen kijkje krijgen over kleding he hihi

liefs jessica

hahhaah echt meiden kwaal hoor nathalie,
maar die jas vind ik gaafffffffffff

Hij is LEUKKKKK

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Kei gave jas. Ik heb net weer allemaal kleertjes van mijn zusje gekregen dus ben de hele klerenkast van Evianne maar weer aan het uitmesten.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Wat een super leuke jas

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

en hoe vond ze hem nathalie

Ze vond hem heel gaaf!!
ze wilde hem al aan haha, maar gelukkig snapte ze dat het nog wat te warm was voor zo’n dikke jas toen ze hem even aanhad

Groetjes Nathalie & Co

gelukkig vond ze hem mooie ,nou ik vindt hem super mooie helemaal te gek

groetjes marielle mama van
10-10-01

oohh gelukkig zeg,nou hopen voor demi dat het bij jullie snel gaat vriezen

Nou, gelukkig vond ze hem mooi.
Hij is errug leuk!

Groetjes Mim