Shopping drama's

Ik zou vandaag eens even lekker gaan winkelen met een vriendin.
Seth ging mee, en we zouden het lekker rustig aan doen.

Nou, het begon eigenlijk gezellig, en ging prima met Seth.
Máár, al vrij snel had Seth een dunne luier en niet een beetje ook. Heel zijn rug onder, en ook stroomde het zijn pijpen uit.
Stonden we daar in de Hema… ik had wel een schone broek, maar geen romper (dacht dat die gewoon in de tas zat). Dus mijn vriendin ging het maar even kopen in de Hema, zonde (!!!) want rompers hebben we zat!!

Vervolgens gingen we verder, en in de Prenatal was het weer raak, alles weer onder!! En ja, ze hadden net geen leuke kleren daar…
Want we moesten nog een nieuwe spijkerbroek voor Seth, maar geen één paste goed. En ook de rompers waren krap want die gaan daar maar tot maat 86/92 (maarja… hij moest toch wat aan). Uiteindelijk heb ik maar een joggingbroek gescoord.

Dus einde van het verhaal: Ik heb niets voor mezelf, maar alleen maar dingen voor Seth die we niet nodig hadden. Alles wat we wel zochten konden we niet vinden, blèh!!

Zo, ik ben het weer kwijt, want ik baalde stevig!
Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

Oh, dat is balen! Ik denk meteen aan onze date in Apeldoorn, wat voelde ik me toen ook warm en nerveus Wat jammer dat je niets leuks hebt kunnen kopen. Hoe is het met Seth, is hij ziek geworden?

Snel maar in de herkansing met je vriendin (zonder Seth?)!

Groetjes,
M

Ow dat is zonde van jullie shop-date idd… misschien binnenkort in de herkansing? Ik heb het met Lisa ook wel eens gehad in de Hema en dan idd uit nood maar iets kopen…

ik ben dan altijd blij dat ik in de hema ben en niet in de supermarkt ofzo…
maar rottig is het wel

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

He gat, das minder. Ik heb overigens wel eens met morgan in het toilet gestaan bij de HEMA zoner luiers en laten ze die daar nou net niet verkopen…

Groetjes,

Michèle

Ja, ik had zelf maar bedacht dat ik in me eentje maar eens lekker moet gaan shoppen, als er weer tijd voor is

Achteraf gezien was ik ook erg blij dat we in de juiste winkels waren, maar ach… wat baalde ik!!

@Mriek: Ik moest ook stiekum aan je denken. Man wat had ik het warm. Je had me heen en weer moeten zien lopen met al die kleding in de Prenatal, haha! Van boven naar beneden en heen en weer!
En hij heeft verder nergens last van, maar dit soort broeken hebben we wel vaker de laatste tijd. Alhoewel… zo erg als dit…

Gelukkig zijn papa en Seth erg blij met zijn nieuwe joggingsbroek, en maakte Seth het nog even goed door:
Heel lief over mijn wang te aaien en te zeggen: Mama, LIEF!!! (heeft hij nog nooit gedaan)

Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/l8zop1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - lalala op 04 Mar 2011 21:42:23

Ach gos, jij hebt hem toch maar mooi gered. En dat voelde Seth goed aan, lief! Komt er misschien nog iets van een tand/kies door ofzo, dat 'ie de laatste tijd weer van die luiers heeft? Gelukkig is hij verder niet ziek.

Enne, je hoeft niet per se stiekem aan me te denken hoor

Groetjes,
M

och jemig, das idd vervelend!! Ik zou het spontaan ook bloedje heet krijgen als bo dit zou hebben!!! Bo heeft vandaag ook aan het einde van de dag 3 flinke diarree luiers gehad, dus misschien zit het wel in de lucht!! We waren net uit eten, toen hij er nog 1 had!!! pffff…eet smakelijk voor iedereen die in het reataurant zaten!! hahahahahahahaha

liefs woezel

Wat vervelend dat Seth zo veel vieze luiers had en dat je weinig hebt kunnen shoppen. Balen ja. Ik heb het met Eva nog nooit gehad. Ik neem ook nooit extra kleren mee, is zelfs niet eens in me opgekomen! Maar als dat dan gebeurt, tja, dan hebben we een probleem. Luiers heb ik wel altijd in de luiertas. Er hangt denk ik iets in de lucht inderdaad, want ook Eva én Max hebben veel vieze dunne luiers! Bleeh. Hopelijk kun je nog een keer voor jezelf shoppen Anne!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nou, zou er dan echt ‘iets in de lucht hangen’ ofzo…
Seth heeft vandaag nog 3 vieze luiers gehad, weer 2x alles onder, feest!!

@Mriek: die laatste 4 kiezen moeten inderdaad nog doorkomen, maar zie of voel nog niets…

@Bakmama: Hihi, die kinders van jou weten dalijk het verschil niet meer tussen meisjes en jongskleding haha
Seth heeft btw ook weleens een maillot aan, onder zijn spijkerbroek met gaten. Hij noemt het zelf zijn lange sokken, en vindt hem heerlijk zitten, haha.

Ja, als ik volgende keer flink geslaagd ben met shoppen, dan laat ik het weten

Liefs, Anne

Ik klop het af, maar heb dit gelukkig nog nooit meegemaakt met Luka!
Ik kan me voorstellen dat je je dan erg ongelukkig voelt ja…

Dus, binnenkort maar weer een herkansing begrijp ik!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

En ja hoor, Max zat ook vol tot op zijn ruggetje. We waren wat gaan drinken en hij zat in het café (het ENIGE dat open was met carnaval en waar het GEEN carnaval was!) en hij zat al te miemelen. Komen we thuis, zie ik dat zijn hele broekje en romper GROEN zijn. Net klei. Alles zat vol, zelfs zijn armpjes. En hij was na-tuur-lijk net in bad geweest…Grrr…Ik heb hem met zo’n Zwitsalwashandje gewassen, wat eigenlijk niet goed is vanwege zijn gevoelige huid. Maar goed. De groene zeep moest er weer aan te pas komen om alles schoon te krijgen…Gelukkig waren we al thuis, anders had hij ook in die derrie moeten blijven zitten. Bah!

Groetjes Rainbow, trotse mama

och gerum!
wat sneu en ik snap je en heb toevallig hetzelfde meegemaakt vorig jaar.
ik ging toen met mijn moeder shoppen en we waren gebracht door mijn vader (mijn moeder kan geen auto meer rijden) en we waren er nog geen 5 minuten en ik rook het gewoon toen ik de wagen duwde.
verschoond dus…
daarna weer en weer en weer.
we hebben eigenlijk helemaal niet geshopt en hadden mn pa maar opgebeld want rico was ziek.
we waren ook elke keer een ander restaurant uit gaan zoeken want je zou maar is 6 keer in hetzelfde restaurant komen binnen 3 kwartier tijd haha.
hoe gaat het nu met hem? heeft hij een buikgriepje?
enne jouw shop tijd komt nog wel meid!

Fijn, dat meer mensen dit weleens meemaken

@Rainbow: Blèh, vies hè?!

@Inge: Nee, er is niets aan de hand verder. Vandaag had hij gelukkig weer betere ontlasting. We gaan nu maar even naar zijn voeding kijken, of het daar mee te maken heeft, want hij heeft het vaker de afgelopen tijd.

Liefs, Anne

hmm maar enig idee wat hij nu eet wat hij eerst niet at? of dat hij nu juist iets meer van het 1 eet waardoor dit kan komen?

Nou, precies weten doe ik het niet.
Maar we zijn laatst al gestopt met kiwi eten, want daarna had hij standaard een dunne broek.
Dus nu dacht ik misschien nog aan appelsap, maar dat krijgt hij inderdaad al langer…

Misschien toch kiezen dan, dat zou het makkelijkst zijn

Liefs, Anne