Shirley, van harte gefeliciteerd! Dat je maar een fijne dag mag hebben met je man en dochter!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Shirley, van harte gefeliciteerd! Dat je maar een fijne dag mag hebben met je man en dochter!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
gefeliciteerd, las ergens anders dat je 1 jaar was geworden ! knap hoor hahaha
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Van harte gefeliciteerd meid en een hele fijne dag met je mooie gezinnetje!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy
Dankjulliewel allemaal Vandaag is de dag dat ik mezelf een twintiger noemen mag, HAHA!!!
heb vanmorgen gewerkt en vanmiddag zijn we dus lekker samen!
Groetjes,
Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–
Gefeliciteerd!!!
Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)
Lieverdje van harte gefeliciteerd! ik hoop dat je toch een hele fijne dag hebt vandaag! spreek je snel knuffels xxx
Hartelijk gefeliciteerd!!!
[img]http://lb1m.lilypie.com/9twap2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />
Gefeliciteerd!! Enne… nu ben je geen tienermoeder meer, dat vond ik een hele opluchting
Hopelijk heb je een leuke dag gehad!
Liefs, Anne
Bedankt allemaal!!
@ Anne: Dat was ook één van de eerste dingen die ik zei vanmorgen haha, eindelijk ‘de naam’ kwijt, al ben je altijd nog een tienermoeder geweest.
Heb een leuke dag gehad!
Groetjes,
Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–