Ships?

Evianne heeft de film Madagascar en blijkbaar zeggen ze daarin het woord sht. Dus jullie raden het al, Evianne zegt het ook. Zo zeg ik tegen dr “Iris komt zo” ( buurmeisje waar ze dol op is ) zegt ze" ooooooo sht". Ergens wel komisch, maar niet de bedoeling natuurlijk. Ook na het eten kwam het woord een paar keer voor en na een paar waarschuwingen werd het dus de gang. Nu hebben we de indruk dat ze het niet echt begrijpt dat ze dat niet mag zeggen. Moet ook eerlijk bekennen dat ik het niet zo`n erg woord vind, maar ja, waar ligt de grens dan ?
Waar ligt die grens bij jullie ?

Hahahah
Hier loopt ook een ventje die het woord sh*t kent
Ik heb geprobeerd er ships van te maken nou toen had ik helemaal de poppen aan het dansen want meneertje wilde dus elke keer ships
Dus ik reageer er niet op en ik merk het word minder
en met naar chips vragen ook haha

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hmmmm, tis een moeilijke, shit is inmiddels zo ingeburgerd in nederland.
Waar ligt de grens…
Jeetje Astrid, tis geen makkelijke vraag. Moet ik toch eens gaan graven, volgens mij zegt Lucas het wel eens, maar toch niet vaak.

Waar trek ik de grens? Niks met God ervoor bv
Want dat is dus echt vloeken.
Potverdorie heb ik dan weer niet zo’n moeite mee.
En tsja, soms schiet je zomaar zelf eens uit je slof (om het maar zo te noemen).

Heb wel eens te horen gekregen, waar maak je je druk om, op school leren ze het ook.
Ik zeg dan altijd, heb liever dat hij het van een ander leert dan een ander van hem!
Weet wel dat ze het op school leren.

Pas hoorde ik Lucas 's-morgens in zichzelf praten en toen hoorde ik hem dus f*ck you zeggen.
Heb ik hem toch maar eens bij me geroepen. Even gevraagd van wie hij dat geleerd heeft. Zegt die wijsneus ook nog eens, van opa Jo (mijn vader)!
Hahahaha, weet wel zeker dat dat niet waar is.
Kwam het er toch uit, van een meisje bij hem in de klas.
Even netjes en rustig verteld dat de mama van dat meisje het zelf maar moet weten, maar bij ons zeggen we zulk soort dingen dus niet!
Ik heb dan weer zo’n watje, die zegt het dan ook niet meer

Om dus een lang verhaal kort te maken.
Misschien niet te veel over zeggen, gaat het nu waarschijnlijk ook het snelst over.
Het is tenslotte niet direct schuttingtaal.
Als ze nu met lichaamsdelen aan komt zetten van 3 letters (en dan bedoel ik geen oog, oor, rug enz) dan zou ik me nog niet direct druk maken.

Groetjes Mim

quote:
Om dus een lang verhaal kort te maken. Misschien niet te veel over zeggen, gaat het nu waarschijnlijk ook het snelst over. Het is tenslotte niet direct schuttingtaal. Als ze nu met lichaamsdelen aan komt zetten van 3 letters (en dan bedoel ik geen oog, oor, rug enz) dan zou ik me nog niet direct druk maken.

Whahaha, hier sluit ik me bij aan eigenlijk (sorry, moest ff lachen om die laatste zin )
Maar zo denk ik er dus ook over.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Tja moeilijk onderwerp.
Lisa zei dus pasgeleden GVD en dat vond ik niet kunnen. Toen ik vroeg hoe ze aan het woord kwam zei de dat ze het bij de oppas had gehoord.
Oké klein beetje uitleg gegeven aan Lisa en ze heeft het niet meer gezegd.

Lisa heeft nog nooit sh*t gezegd. Maar ik denk dat ik er ships van zou maken.
Meestal maak ik er zelf ook ships van.

Nog een vraagje aan jullie;
Lisa laat wel eens een poepie of boertje in gezelschap, hoe gaan jullie daar mee om?

Lisa heb geprobeerd om het af te leren maar dat is toch wel moeilijk want ze blijft het doen. Ik heb al gezegd dat ze op de gang moet staan als ze het doet. Maar dat doet ze dus niet. Wel zegt ze vaak sorry!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

Ja Jolanda, ook weer zo moeilijke hé!
Maar ze zegt vaak sorry, das toch wel netjes dat ze dat dan weer zegt.
Zijn er genoeg die dat niet doen!

En het zijn van die dingen die je kunnen ontglippen, denk dat ze dat ook echt moeten leren.
Zijn natuurlijk met hun concentratie bij andere dingen, zodat ze niet door hebben om het in te houden of even weg te lopen.
Zindelijk worden gaat tenslotte vaak ook niet van de ene op de andere dag.
Heb het zelf eigenlijk niet echt aan de hand, maar als Lucas een boertje laat dan zegt hij altijd pardon, dat wel.

Misschien maar even zo laten, over een tijdje is het wellicht makkelijker uitleggen.

Groetjes Mim

Lastig he, om een grens te bepalen. Inderdaad vind ik het sh*t-woord zo ingeburgerd dat ik het ook niet zo heel erg vind. Misschien dat geen aandacht eraan schenken wel werken zal. Tja en een boertje of scheetje laten…? Evianne doet dat ook wel eens en kan er dan hartelijk om lachen. Sterker nog… afgelopen week werkte ik bij een hele nette mevrouw, tijdens het koffie drinken ontsnapte er ook iets bij dr en ze zei dr zelf niks van. Bij mijn werk met zwakzinnigen ( tijdens mijn opleiding ) werd er ook geboerd en winden gelaten bij het leven, tja die jongens vatten het immers niet. Tis gewoon lucht wat eruit moet, maar heb me toen bedacht dat het wel een beetje gek is dat wij er of stiekum over doen ofwel er onze excuses voor maken. Het gebeurd toch iedereen.
Hahahaha Evianne heeft een scheetkussen dus dan is het moeilijk om er wat van te zeggen want om dat kussen kunnen we alle 4 ( ja Jessin het harst ) hartelijk lachen. Misschien als ze wat ouder is dat ik dan vind dat ze er toch effe pardon of zo voor moet zeggen.

dat zal ik staks allemaal nog gaan meemaken.
dus ik heb hier totaal geen ervaring.
Maar ik lees mee wie weet krijg ik zo nog eens ideeén.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben