Shin chan

dit is de mail die ik net naar foxkids heb gestuurd; (INFO@FOXKIDS.NL) over de tekenfilm SHIN CHAN, waarin enorm veel sex en groffe taal in voorkomt, het kind trekt constant zijn broek naar beneden, etc, en dit wordt dan overdag uitgezonden!!! wie helpen me mee en sturen ook een mailtje naar foxkids?

geachte mijnheer/mevrouw
ik vroeg me af of jullie zelf niet in de gaten hebben dat shin chan niet geschikt is voor jeugdige kijkers!!!
“mijn man was hitsig vannacht” is slechts een van de vele opmerkingen die ik ontolereerbaar vind voor kleine kinderen!!! Shin chan trekt constant zijn broek naar beneden, iets wat kleine kinderen na gaan doen!!!
de groffe taal, het asociale gedrag, ongelooflijk dat u dit zo vaak uitzend!!!
en dan onder schooltijden notabene, tijden waarvan u weet dat de enigen die thuis zijn kinderen beneden de 4 jaar zijn!!! Ik wil u vragen shin chan van de buis te halen, of het alleen uit te zenden in de namiddag en savonds als de oudere kinderen wel thuis zijn en niet meer overdag!!!
ook wil ik u vragen of u in de reclames van shin chan kunt opletten op de taal en acties die daarin te zien zijn!!!
mijn dochter mag door deze tekenfilm en de reclames voor deze tekenfilm geen foxkids meer kijken!!!
en ik hoor overal om me heen dezelfde klachten!!!
dus ik hoop dat u hierover wilt nadenken
met vriendelijke groet
yvonne kruse