Shakira heeft kerstkaarten gemaakt

Shakira zit sinds juni op de peuterspeelzaal en elk jaar hebben ze daar een kerstkaarten actie. Dan maken de peuters een kerstkaart, ze worden gedrukt en de peuters proberen ze dan te verkopen aan familie. De opbrengst is voor nieuw speelgoed van de psz. En blijft het ook vrij goedkoop om erheen te gaan.
Nu heeft Shakira dit jaar ook meegedaan natuurlijk en ze heeft er een mooi brouwseltje van gemaakt!!

Kom eigenlijk op dit onderwerp omdat ik net een topic van een jaar geleden tegenkwam met prijzen van de psz…

Nu heb ik nog een vraagje, doen de peuters bij jullie ook zoiets??

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

Ik ken dat initiatief nog niet, maar Evianne zit er nog niet zo lang. Vind het wel erg leuk. Deze peuterspeelzaal is nog vrij nieuw, misschien dat ze er daarom op die manier nog niet mee bezig zijn.
uhhhmmmm bedenk me ineens dat ze hier wel een speelgoedbeurs houden ( rommelmarkt ) en daarvan is een gedeelte voor de psz en een gedeelte voor diegene die spulletjes te koop heeft aangeboden.

Lisa zit pas sinds afgelopen oktober op de peuterspeelzaal dus ik weet nog niets van kerstkaarten maken.
Wel moet ze volgende week een schoen meenemen.

Wel een leuk initiatief dat van die kerstkaarten maken.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ik weet totaal niks van hoe ze hier op de peuterscholen te werk gaan want stefke gaat pas(!?) in januari na zijn eerste klasje…
vindt wel dat ze het super mooi gedaan heeft!!! erg leuk en ook een super tof initiatief van de psz uit…

liefs jessica, &

Dokkum in het mooie friesche land

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
en Fajah (17-11-2004)