Vingino is toch mega duur??? Ja niet dat je het niet uit mag geven, maar ik vroeg het me gewoon af.
Groetjes,
Michèle
Vingino is toch mega duur??? Ja niet dat je het niet uit mag geven, maar ik vroeg het me gewoon af.
Groetjes,
Michèle
Jep Vingino is mega duur gem. broek kost 50 euro.
Jony draagt nu maat 2, 2 is ongeveer aan maat 92/98 deze zitten super goed bij haar pijpen zijn goed lang kan ze voorlopig mee doen.
Ik koop ze niet nieuw maar 2e hands via MP voor 15 eurootjes ongeveer incl verzendkosten.
Voor dat ze over ging op Vingino droeg Jony Name It maar die pijpen zijn niet lang genoeg zodat de er lang mee moet doen, dus moest ze over naar de volgende maat maar dan vond ik de broek te wijd om haar heupen/billen zitten vandaar dat ik over ben gegaan op Vingino.
Greetzz Cora
Oh via mp is het best te doen, zeker als ze er even mee kan en het zit goed. Nee ik dacht al vond jou niet het type om dat er voor uit te geven. Gelukkig zijn er andere die dat voor ons doen en kunnen wij het dan goedkoper kopen
Ik denk dat ik ook maar eens op mp ga snuffelen, al moet ik zeggen ik kan ook heel goed slagen nog steeds voor haar bij de hema, zeeman en H&M.
Groetjes,
Michèle
Ik vind Vingino ook echt veel te duur! Mijn zus geeft dat wel uit aanj kleding, dus ik kan van Eva’s nichtje VOOR NOP het broekje overnemen! Mijn zus koopt lang niet zo veel als ik, maar wel duurdere dingen. Dus daar heb ik weer profijt van!
Groetjes Rainbow, trotse mama