Van harte gefeliciteerd Seth met je eerste verjaardag, hoop dat je een leuke dag hebt en lekker van je eigen taartje geniet en leuke cadeaus krijgt.
Papa en Mama ook gefeliciteerd.
Dikke knuf Michelle en Dylano
Liefs Michelle
Van harte gefeliciteerd Seth met je eerste verjaardag, hoop dat je een leuke dag hebt en lekker van je eigen taartje geniet en leuke cadeaus krijgt.
Papa en Mama ook gefeliciteerd.
Dikke knuf Michelle en Dylano
Liefs Michelle
Van harte gefeliciteerd met je aller aller eerste verjaardag.
Groetjes Marianne mama van Ruben
Van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag, maak er een mooie dag van met papa en mama.
Gr patries
Seth gefeliciteerd met je verjaardag. Mamma en pappa natuurlijk ook gefeliciteerd.
Groetjes,
Michèle
Bedankt!!
Seth ligt nu even heerlijk te slapen, en is al flink verwent vanochtend.
Vanmiddag komt er nog wat bezoek.
Zijn taartje heeft hij niet gegeten Hij had het veel te druk met andere dingen!
Ik had een eierkoek met slagroom en een mandarijntje erop, hij heeft 3 partjes mandarijn op en verder niets, haha… toen wilde hij weer verder spelen.
De balonnen vindt hij wel helemaal geweldig!
Liefs, Anne
Van harte gefeliciteerd Seth, en pa en ma natuurlijk ook
Lalala, kijk je wel uit met die ballonen, wil de pret niet bederven, maar alleen waarschuwen voor verstikkings gevaar! Vooral als ze kapot gaan of leeglopen!
Gefeliciteeeeeerd Seth met je 1e verjaardag!
Geniet er maar lkkr van, lkkr spelen & dat taartje komt wel haha …
Nayaro kon er de dag erna pas de rust voor vinden! hahahaha …
Mama jij ook gefeliciteerd met je 1 jarige mamabestaan he
Nou heelveel verjaardagsplezier!
Liefs van Nayaro & my.
Nayaro - Danil / 14 September 2008
Alsnog van harte lalala! Hopelijk was de dag leuk? Seth ligt nu vast uitgeteld in bed. Hopelijk slaapt 'ie goed vannacht en laat 'ie jullie morgen uitslapen!
Groetjes,
M
Joepie weer een dreumes erbij!! Gefeliciteerd meid met Seth,
Hebben jullie een leuke dag gehad?
Ach, zie het nu pas dat ie gisteren jarig was… alsnog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat ie goed verwend is… Op naar de volgende verjaardag
Grtz Von
Nou verwend is hij zeker!!!
En hij heeft genoten van de aandacht, en trok alles uit de kast
Ik heb vanochtend oliebollen gebakken, maar hoorde van mijn vriend dat hij lief heeft zitten spelen met zijn nieuwe aanwinsten.
@malawimamajada: We zijn er altijd bij hoor
Liefs, Anne
Hoi Seth!
Ik zie ook nu pas dat jij gisteren jarig was! Nog van harte hoor! Ook jij bent nu een dreumes en mama kan naar het andere forum, waar de oudere kindjes al even zitten! Hoera voor Seth!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik ben een paar dagen niet online geweest, dus een wat late reactie maar alsnog gefeliciteerd. Hoop dat jullie een erg leuke dag gehad hebben en Seth ervan genoten heeft.
Groetjes,
Sandra
Oh lieve Seth… zomaar jou verjaardag vergeten.
Maar alsnog proficiat… wat heb je allemaal gekregen voor speelgoed? Kan je er leuk mee spelen? Is altijd weer leuk he nieuwe dingen. Zeg maar tegen mama dat ze nog paar dingen nieuw moet houden voor in de sprongetjes periodes
Haha, ja…we gaan morgen even zijn speelgoed uitzoeken, en kijken dan wat leuk is voor nu en voor over een paa rmaandjes.
Hij is in ieder geval nu al leuk aan het spelen met zijn nieuwe dingen!
Liefs, Anne