Seth speelt zo heerlijk!

Ja, ik ben echt trots op mijn kleine grote man!

Sinds we terug zijn van vakantie kan hij zo heerlijk spelen. Hij heeft het echt her-ontdekt. Pakt zelf allerlei speelgoed waar hij mee wil spelen en verzint ook zelf wat hij wil doen. Nu zit hij bijvoorbeeld heerlijk te bouwen met duplo, torens en een boerderij, geweldig!

En dat terwijl hij ‘vroeger’ zich nog geen 10 minuten zelf kon vermaken, zit hij nu al heel de ochtend zelf te spelen. Heerlijk! Hier geniet ik echt van:D

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

En nu kan mama even lekker Ikkebennen hihi! Geweldig dat ie ineens zo goed zelf kan spelen! Nikki kon het nooit en dat Lisa het nu wel kan is echt een verademing! Geniet er van!!

Wat fijn Anne! Knap van Seth hoor. Erik kan het nog steeds niet zo goed, hij wil nog steeds liever samen met mama spelen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Waar fijn anne! Heerlijk

Liefs

Lilypie Third Birthday tickers

Lekker hè Hier gaat het ook steeds beter.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wat leuk joh! Mooi om te zien he!
Dani wil ook altijd graag samenspelen, maar kan nu ook echt heel leuk alleen spelen. Dan maakt hij er echt een heel spel van. Dan gaat zijn auto met poppetje boodschappen doen ofzo en komt hij mij nog even gedag zeggen.
Ook zit hij nu soms rustig in een hoekje een paar boekjes te lezen. Het is niet zo dat hij echt een half uur ofzo alleen speelt, maar heeft mama niet altijd meer nodig.

Lilypie Pregnancy tickers

Ja, dat is het ook!
Het is heerlijk om te zien hoe ze nu zelf dingen gaan verzinnen.
Liefs, Anne

Wat fijn dat hij zo lekker zelf aan het spelen is. Ik weet hoe heerlijk het is, want Tim speelt van kleins af aan al lekker zelf.

Groetjes,
Sandra

Wat heerlijk dat Seth dat doet!! Bij Bo gaat het op en af. De ene keer kan hij zich dagen achter elkaar helemaal goed vermaken, en vraagt hij bijna niet of mama mee doet (wat ik wel doe want juist dan moe je ze belonen vind ik door mee te spelen) en zo heeft hij dagen dat hij bij alles vraagt of mama mee komt, en dan moet mama mee doen. Bo geeft inmiddels al wel aan waar hij mee wil spelen, en geeft dat ook telkens aan, maar zo goed als Seth, nee dat doet hij nog niet! Geniet er dus van dat je knappe vent dit al zo goed doet!!

liefs woezel

Hier gaat het nu ook weer een beetje af en aan, hoor!
Maar ik had nog niet meegemaakt dat hij zo lekker kon spelen. Leuk die ontwikkelingen

Liefs, Anne

zoo herkenbaar wat je zegt! weet je nog dat ik schreef dat rico zo moeilijk zijn concentratie kon vasthouden en omdat de kans 1 op 3 was dat hij ook iets zou “ontwikkelen” omdat ik dus borderline heb? dat ik dus bang was voor autisme omdat hij op bepaalde vlakken toch heel anders deed? dat is nu ook best erg bijgetrokken… hij pakt ineens blokken en gaat zitten bouwen, wel bij ons op tafel niet op zn eigenste maar toch.
dat soort dingen…daar wordt je gewoon blij van

Ja, Seth is ook ineens helemaal omgeslagen!
Nu doet hij helemaal niets meer zelf, en piept en jengelt de hele dag, zo gezellig, blèh!

Liefs, Anne

Balen joh dat hij vandaag zo’n piepdag is.

Sterkte ermee en hoop dat hij snel weer vrolijk is.

Groetjes,
Sandra

Dankje!
Ach, het zal er wel weer bijhoren Het is vaak hoor, als ik vakantie heb, dan kan hij denk ik weer even lekker uitproberen, veilig bij mama. Denk ik dan altijd maar.

Liefs, Anne

haha he volgende keer afkloppen
Rico is vandaag wel goed te doen hij pikt het alleen niet dat papa weg is, tja er moet ook gewerkt worden rico… ik ben echt niet lekker en moet dadelijk toch even weg met hem, vandaag moeten de boeken namelijk terug naar de bibliotheek + er zijn geen groenten in huis, ik weet niet eens welke groenten ik wil eten bij een runderstoofpot. heb jij suggesties? oke hier ging het ook helemaal niet over hihi!