Seth opgesloten!

Wat een schrik! Nou, ik kan me voorstellen hoe je je voelde zeg!
Gelukkig dat Seth wel al opdrachtjes doet, scheelde weer!
ik heb het ook al een keer gehad, maar gelukkig had mijn buurvrouw wel de sleutel en was ze thuis, maar toch…Brrr, moet er niet aan denken!

Nou meid, ff bijkomen en weer verder gaan! later kan je er om lachen!
Als Seth 18 is of zo…

liefs, Marloes

oooch meis! ik zou me ook helemaal lam schrikken!! gaat het nu weer een beetje??
jeetje ik herken wel wat je schrijft, gelukkig was bij ons papa wel thuis maar ik stond op het balkon en had de deur dichtgedaan, had rico de knip onder bij de deur in het slot geschoven, ik denk K***!!! gelukkig kwam rijco toen op dat moment al binnen, (die kwam van de wc af) want rico liep al naar de laptop toe.
Papa lag in een deuk maar ik dacht echt: ooh my god, stel dit was gebeurd als jij er niet was! ik had er niet bij nagedacht dat rico mij kon buitensluiten ik doe nu zelf de voordeur altijd op de knip als de deur al open is zodat hij niet dicht kan vallen. omdat papa dit namelijk ooit was vergeten en toen een raampje moest ingooien. Rico en ik waren toen niet thuis.
maar ik begrijp dus wel hoe je je voelde, alleen bij jou was het 10x zo erg! gelukkig heeft seth niks gedaan wat gevaarlijk was…je moet er toch niet aan denken zeg…
maar je andere buurvrouw (niet die van de sleutel) was gelukkig wel thuis dat je je vriend kon bellen.
ik hoop dat je van de schrik bekomen bent want ik denk dat je stijf stond van schrik.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100613/zL2b.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/dDvRp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 21 Jul 2010 08:22:36

Jeetje meis wat een ellende. Kan me heel goed voorstellen hoe geschrokken je moet zijn geweest. Ik zou precies hetzelfde hebben gehad en ik vind het ontzettend knap dat je nog zo rustig bent gebleven. Ondanks dat je van binnen natuurlijk stond te shaken. Je hebt het prima aangepakt en gelukkig is alles goedgekomen. Ik heb mezelf echt aangewent vanaf het moment dat Tim er was een sleutel mee naar buiten te nemen. Een gelukje nog dat het mooi weer was en je niet in de regen hoefde te staan

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Bah, da’s schrikken! Goed aangepakt hoor, heel boelkloedig Heeft Seth er last van gehad nog of was hij snel weer rustig?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Jeetje meid, wat een schrik! Kan me voorstellen dat je stond te shaken. Gelukkig is alles goed afgelopen.

liefs

He gatver zeg ik snap je helemaal. Ik hbe altijd mijn sleutel in mijn hand maar ik heb al wel een paar keer om moeten lopen omdat morgan de haken op de deur gedaan had toen ik vlees uit de schhur pakte en dan ben ik al van oh als er maar niks gebeurd.

Groetjes,

Michèle

He getver wat een verhaal zeg! Wat een paniek!

Gelukkig was Seth inderdaad weer snel rustig, en wilde eens even uitgebreid bij de brandweermannen kijken
We moesten snel erna weg voor een bbq, en ik twijfelde nog of we dat wel moesten doen, maar hebben het toch gedaan, om maar gewoon door te gaan. Heb verder niet het idee dat hij er echt last van heeft gehad, maar miscchien komt het nog?

Ik moet zeggen dat ik nog steeds niet van de schrik gekomen ben, en dat mijn hart weer in mijn keel klopt als ik er over denk, maar dat zal vanzelf wel minder worden, hoop ik!

Normaal leg ik altijd de mat tussen de deur, en dan kan hij ook niet dicht, maar nu stond ik alleen net met 2 voeten buiten, om een luier om het hoekje te leggen. Helaas, een ongelukje zit in een klein hoekje!

Wel fijn is dat onze vereniging van eigenaren de kosten van de deur vergoeden

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Idd wel heel fijn dat de deur gewoon vergoed wordt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

oooh wat schrikken zeg! Wel erg knap van je hoe je het hebt aangepakt!
Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je gevoeld hebt.
En inderdaad erg fijn dat de kosten vergoed worden!

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wel tof dat Seth in ieder geval nu echte brandweermannen in actie heeft gezien Nee, zonder gekheid, heftig hoor. Maar Seth zal er vast niet veel last meer van krijgen joh. Denk ik.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ow kan me je paniek helemaal voorstellen en al helemaal als ze ook nog gaan krijsen, maar je hebt het top opgelost

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Er zijn kleine kluisjes met een cijferslot die je moet verankeren aan de gevel en dan het liefst achter een struik of iets anders en een beetje hoog monteren zodat het niet makkelijk gekraakt kan worden (maar ook weer niet zo dat je het kan zien)
Alleen jij en je man weten ervan en in geval van nood … ben je zo gelukkig dat je z’n ding hebt.
Er zijn ook mensen die een sleutel onder een bloempot hebben liggen hahahahaha.

Maar wat erg zeg ik moet er niet aan denken dat het mij zou gebeuren en als ik jou was zou ik effe een lekkere slagroomtaart naar de mannen van de brandweer brengen.

Groetjes

Akelig! Bij ons ben ik ook altijd bang dat de voordeur dicht valt. Wij hebben geen achterom, je moet via de voordeur of de garage het huis in. En onze buren hebben geen sleutel nog…Ik moet er ook niet aan denken dat Eva alleen in huis is! Je hebt het goed aangepakt hoor! Enne…wel weer lief dat Seth naar de stoere brandweermannen is gaan kijken!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Jeetje kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent, en wat goed
van je dat je 112 gebelt hebt. Hopelijk ben je een beetje van de schrik
bekomen.

Gr Patries

Ik heb even voor je gezocht op internet.

ze zijn van Masterlock en worden ook gebruikt in de thuiszorg bijvoorbeeld dat er altijd iemand naar binnen kan.
Ze zijn 30 euro, goedkoper dan een ruitje vervangen hihhhhihhi

Gewijzigd door - vlokje03 op 21 Jul 2010 21:50:19

Oh … vreselijk … de nachtmerrie van elke moeder …

Ja ik heb al wel bedacht dat we nu mijn ouders ook maar even een sleutel geven, voor het geval van nood.
Verder klinkt zo.n kastje goed, maar we wonen in een flat, dus ik heb nul mogelijkheid om zo’n kastje een beetje uit het zicht op te hangen…

Enne, ze hebben het ruitje niet stuk gemaakt, maar het hout eromheen los gemaakt. Dus we hebben gelijk even gezien hoe makkelijk je in kan breken

Liefs, Anne

Ohhh vreselijk is dat Anne…

Wij hebben het ook mee gemaakt, Chris en ik gingen toen buiten achterthuis de was op hangen… Noah liep nog niet… en kroop naar de deur en deed hem op de klip…
Wij dus geen sleutel bij ons dus we konden niet via de schuur naar de voordeur… en de buren hadden toen onze sleutel nog niet.

Noah helemaal in paniek, en ik uiteraard ook…

Gelukkig was het maar 1 klip, dus Noah zo ver mogelijk geprobeerd bij de deur vandaan te lokken… zodat Chris de deur kon openbreken…
De klip was IETS verbogen maar we konden er zo in…

Nu doen we als we weggaan alles op sleutelslot en op de klip… want als wij zonder enige schade de deur open kunnen maken, kan een inbreker het zeker!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Inbrekers kunnen altijd hun weg vinden, helaas. Bij onze flat, waar we tijdelijk woonden, hadden we de sleutel er van binnen in laten zitten en de deur dichtgetrokken. Grrr. Kwam er een slotenmaker, die met een pinpas langs de deur gleed. Hop, hij was zo open! Creepy idee! Wij doen de deur hier ook altijd op de knips en dan ook nog dicht met een sleutel. Alleen als er brand zou zijn, is dát weer niet veilig. Zucht.

Groetjes Rainbow, trotse mama