Seth opgesloten!

Ja ik heb al wel bedacht dat we nu mijn ouders ook maar even een sleutel geven, voor het geval van nood.
Verder klinkt zo.n kastje goed, maar we wonen in een flat, dus ik heb nul mogelijkheid om zo’n kastje een beetje uit het zicht op te hangen…

Enne, ze hebben het ruitje niet stuk gemaakt, maar het hout eromheen los gemaakt. Dus we hebben gelijk even gezien hoe makkelijk je in kan breken

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ohhh vreselijk is dat Anne…

Wij hebben het ook mee gemaakt, Chris en ik gingen toen buiten achterthuis de was op hangen… Noah liep nog niet… en kroop naar de deur en deed hem op de klip…
Wij dus geen sleutel bij ons dus we konden niet via de schuur naar de voordeur… en de buren hadden toen onze sleutel nog niet.

Noah helemaal in paniek, en ik uiteraard ook…

Gelukkig was het maar 1 klip, dus Noah zo ver mogelijk geprobeerd bij de deur vandaan te lokken… zodat Chris de deur kon openbreken…
De klip was IETS verbogen maar we konden er zo in…

Nu doen we als we weggaan alles op sleutelslot en op de klip… want als wij zonder enige schade de deur open kunnen maken, kan een inbreker het zeker!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Inbrekers kunnen altijd hun weg vinden, helaas. Bij onze flat, waar we tijdelijk woonden, hadden we de sleutel er van binnen in laten zitten en de deur dichtgetrokken. Grrr. Kwam er een slotenmaker, die met een pinpas langs de deur gleed. Hop, hij was zo open! Creepy idee! Wij doen de deur hier ook altijd op de knips en dan ook nog dicht met een sleutel. Alleen als er brand zou zijn, is dát weer niet veilig. Zucht.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Echt super goed van je dat je Seth zo lang bezig hebt kunnen houden. Gelukkig huilde "ie maar 5 minuten en kon je 'm toen weer lekker plat knuffelen.

Ik kan je je gevoel helemaal voorstellen…brrr

XxX Mamsje Didi