Seth klein wil zijn

Haha, vanochtend gingen we een boterham smeren, en hij wil altijd hetzelfde op zijn brood, dus ik dacht: kom, ik pak eens wat anders.

Dus ik pak de appelstroop, en zeg: Zullen we deze op je boterham doen, daar wordt je groot en sterk van?!

Waarop Seth begint te huilen en zegt: NEE!! Klein, baby!

Haha, hij wilde het liefst gewoon klein blijven en niet groot worden, zei hij toen ik ernaar vroeg.
Dus heb toen maar gezegd dat hij nu nog lekker mama’s kleine jongetje is, en heb hem even flink geknuffeld.

Maar hoe hij hier nu weer bij kwam?
Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

Is hij veel in contact geweest met baby’s??? Of iets gezien op TV?? Toen morgan haar neefje vorig jaar gezien had wilde ze ook ineens weer een fles en klein zijn.

Wel lief dat hij niet groot en sterk wil worden, alleen wel te hopen dat hij het wel wordt

Groetjes,

Michèle

Hahahaha Leuk is dat…

Noah heeft dat ook hoor, als we zeggen dat hij Joël zijn grote broer is, wijst ie zichzelf aan en zegt “Nee Noah kleine broer!”. hahahaha!!

Liefs, Melanie

O, das lief!
En heeft ie toch appelstroop op brood gegeten…Of heb je hem lekker klein laten zijn en gewoon z’n vertrouwde broodbeleg gegeven?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Heeft Seth misschien z’n pasgeboren neefje te veel gezien? (of was het een nichtje, weet het even niet meer zeker…). Wel onwijs schattig, hihi.

Groetjes,
M

Hihi vind het wel heel wijs en schattig!

Groetjes,
Sandra

Haha, ja hoor hij heeft gewoon appelstroop gegeten

Enne… toevallig gaan we er zondag weer heen. Maar hij heeft het wel regelmatig over zijn neefje.

Liefs, Anne

Kijk, daar heb je het al. Z’n babyneefje maakt veel indruk op kleine, grote Seth

Groetjes,
M

Wat een leuke reactie

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Hihi wat schattig

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie