Seth is weer goedgekeurd

Ja, ook Seth is weer op het cb geweest.
Ik had een paar weken geleden die afspraak gemaakt om 8.40 uur in de ochtend…!
Waarom ik dat gedaan heb weet ik niet, want het was vroeg en ik moest Seth zelfs wakker maken, haha. Maargoed hij was gelukkig goed gestemd vanochtend.

Hij was 95 cm en 13,5 kg helemaal in verhouding. Verder moest hij een puzzeltje maken, een rondje en een streep tekenen, wat vraagjes beantwoorden en natuurlijk de ogentest. Het leek er eerst op dat hij een lui oog had, maar gelukkig was dat niet het geval.
Verder vond de arts hem erg pienter en zei dat hij erg goed kon praten. Ze vroeg a.o. of hij met ons mee-eet, hij zichzelf aan en uit kan kleden, hij zindelijk is, doorslaapt enz… Ik kon gelukkig alle vragen met ja beantwoorden
Enne… hij had net zichzelf vanochtend helemaal aangekleed, inclusief de knopen van de blouse, dus het was helemaal goed!

Ik heb ook het idee dat hij weer allerlei dingen aan het leren is, helemaal leuk!

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Wat goed zeg! Wij kregen toen precies dezelfde testjes, grappig. En wat fijn dat Seth nu zo goed praat, dat was wel eens anders Wij moeten in maart voor de laatste keer heen, dan krijgt 'ie ook die laatste prik. Blegh, niets aan…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Helemaal top van Seth

Liefs Michelle

@Miss T: Wij maken altijd al een afspraak voor de volgende keer, ik heb hem nu bijvoorbeeld al staan in september. Je kunt natuurlijk altijd even bellen

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Fijn dat Seth weer goed gekeurd is.

Wat goed dat Seth er weer doorheen is, en altijd fijn als ze doen wat er van ze gevraagd word…
Ben benieuwd of Luka dat ook van plan is, hij moet ook bijna weer.