Seth is niet lekker

Ik heb even een vraagje.

Seth is al een paar dagen een beetje hangerig. Vanavond had hij ineens 38 graden koorts, en was hij heel huilerig. Heeft vast met zijn tanden te maken. Nu heeft hij ook gespuugd vanavond, en wilde bijna geen avondeten eten.

Hij slaapt heel onrustig en ligt nu te brabbele, omdat ik hem net een zetpil heb gegeven (hij voelde heel warm).

Maar… spugen komt toch niet van tandjes?

Liefs, Anne

Rico spuugt ook altijd als hij tandjes krijgt. dus het kan er wel mee te maken hebben.
weerstand minder… en als ik pijn heb als ik bij de tandarts ben geweest, ben ik ook altijd misselijk

beterschap met de kleine man!

Hier spugen niet bekend bij tanden / kiezen krijgen… maar zoals Inge aangeeft het kan dus wel.

Zielig is dat he als je kleine niet fit is… Heeft hij overdag geen koorts gehad? Vaak is het zo dat ze 's avonds voor het slapen weer meer verhoging hebben dan overdag. Wijs dat je hem even een zetpil heb gegeven. Wie weet help je hem nu over de drempel heen… en ik denk ook altijd maar zo helpt het niet voor koorts dan evt wel voor de pijn.

Als hij blijft jengelen / rommelen… dan gerust druppel geven voor de tandenpijn. Dat verlichte bij Jurian ook altijd goed… gelijk duimpje in de mond

Hopelijk heb je een goede nachtrust en die kleine ook … en is hij weer snel het mannetje…

Let wel op dat hij genoeg plasluiers heeft, ivm uitdrogen.

Beterschap!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hij was vandaag heel de dag bij oma, dus ik weet het niet goed.
Wel vond ik dat hij al wat warm voelde toen ik hem ophaalde.
Hij is nog steeds aan het jengelen, hebben ook al dentinox gesmeerd.
Mijn vriend is nu bij hem, dus ik hoop dat hij zo lekker gaat slapen en morgen weer fit is

Liefs, Anne

Vervelend dat hij niet lekker is en gespuugd heeft. Ik herken het ook niet als symptoom van tandjes krijgen, maar als ik het van anderen lees zou het wel kunnen.

Beterschap voor Seth!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Beterschap met de kleine man

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nou, hij heeft gelukkig niet meer gespuugd en eet weer aardig.
Wel sliep hij gister pas om 21.45 uur. En was vanochtend weer vroeg wakker. Hij heeft heel de ochtend gejengeld, en was aan het einde van de morgen weer wat warm. Verder nog geen tanden te zien… hoop dat ze snel komen!
Hij ligt nu gelukkig lekker te slapen.

Liefs, Anne