Seth een mandarijntjesmonster is

Haha, hier nog een monstertje!!

Als hij een mandarijntje ziet wordt hij al wild!!
En wil hem gelijk opeten, haha…
Hij heeft gister op 1 dag 3 mandarijntjes op, en als hij de kans had gekregen nog veel meer, boefje!!
Hij maakt altijd een beginnetje aan het schilletje met zijn tandjes, en dan moet mama hem schillen…

Maargoed, wel lekker gezond
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Bjorn is alles behalve een M-monster Hij gruweld er van
Ik vind ze ook niet zo geweldig Pitjes, witte sliertjes hard velletje en soms zo’n rare zurige smaak Bleh
ben wel gek op grapefruits enzo
Verder eet hij alles dus ik maak er geen probleem van
Van de week liep hij met een banaan rond Die zou hij aar zn kinderstoel brengen
Maar onderweg daar naar toe was hij alvast aan de banaan begonnen met schil en al
Lekker ding

@Will25
Begin met een klein stukje banaan Lekker zacht Je merkt snel genoeg of ze het aan kan Lukt t dan een stukje appel etc
Ze eet ook wel eens een soep stengel of brood bv
Dus fruit kan je best wel eens in een klein stukje geven

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

@Wil: Ik heb het eerst gewoon een keer geprobeerd, en toen vond hij het een beetje gek, maar hij vond het steeds lekkerder.
Nu houdt hij ook van zuurder fruit (zure kiwi’s)…
Maargoed, terug op je punt Ik snij 1 partje in 3 stukjes, en dan geef ik het hem, met een vorkje, of zo. Nu eet hij ook halve partjes, maar nog geen hele.
Ik hoop dat Bo ze ook zo lekker gaat vinden!
Liefs, Anne

Heerlijk, die fruitmonstertjes Joey is ook helemaal wild op manderijntjes! Ik geen hem halve partjes, steeds een paar op het tafelblad van zijn kinderstoel, en die eet hij dan een voor een op. Hij is ook echt van het zure fruit, sinasappels, kiwi’s, vind hij veel lekkerder dan banaan en aardbei bijvoorbeeld.
Joey was laatst iets te ongeduldig, en begon in een manderijn met schil te bijten, maar dat vond hij toch minder… Die bittere smaak zorgde er voor dat hij de rest van de manderijn ook niet meer wilde, maar de volgende dag gelukkig weer wel

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ha ha ha dat hebben wij met appels. Als ze die zit wordt ze hysterisch. Eerst kreeg ze ze heel, maar omdat ze ze letterlijk met klokhuis opeet snijden we ze nu maar in kwarten

Groetjes,

Michèle

Wat grappig dat Seth zo dol is op mandarijntjes.

Tim heeft dat met aardbeien. Hij wordt helemaal enthousiast als hij die ziet. Ook het andere fruit gaat er goed in, maar mandarijntjes lust hij juist weer niet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Merel vindt mandarijntjes ook heerlijk! Ik geef haar gewoon een partje en die eet ze op. Ik kijk altijd wel of er een pitje in zit.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Hahahah die van mij vind het ook zo lekker, alleen eet zij de manderijnen door een partje in haar mond te stoppen, er heel hard op te zuigen en dan het overgebreven velletje op de grond uit te spugen, getver! Laatst stond ik er in 1. hahahahhaah

@Mamamalawi, Eva weet zich juist geen raad met zo’n velletje! Haha, grappig hoe ze dat dan opeet! Glij je niet uit over een bananenschil, is het over een mandarijnvelletje!

Hier geen fruitmonster, maar dat wisten jullie natuurlijk al!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ rainbow; hahahah niet uitgegleden, maar wel vies als je het niet in de gaten hebt, schrok een beetje van, jeetje waar sta ik nu weer op, zo’n vies uitgespuugd velletje op de vloer, hahahah, in het begin haalde ik de velletjes er altijd af zeg maar, maar ze is nu 20 maanden, daar heb ik geen zin meer in, oud genoeg om zelf te eten, hahahahah Ja kan soms wel lui zijn, drukke werkende moeder, daar gooi ik het dan maar op

Grappig hé. Jurian eet mandarijntje zo op… zit dan heerlijk te smikkelen… probeert het met zijn mondje dicht maar… hij stopt een heel stukje in zijn mondje dus dat valt niet altijd mee. Volgens mij is het nu ook echt de mandarijnen tijd… ze smaken super!!

Sandra: aardbeien zijn nu toch niet meer lekker ???

Wel grappig, mijn dochter eet allerlei soorten fruit; appels, manderijnen, sinassappels, aardbeien, mango’s, papaya, avacado, ananas, watermeloen etc. Maar houd absoluut niet van groente, rauwe of gekookte groenten, gekookte pastasaus etc gaat wel, en misschien nog een komkommertje/ tomaat (da’s dan weer eigenlijk fruit he ) maar ze heeft een duidelijke voorkeur voor fruit!

Nee hoor, Jada heeft bewezen dat ze óók groente lust, want daar vallen de komkommers en de tomaten onder! Goed zeg! Groente gaat hier gelukkig dan wel weer erg goed!

hahahahah, ahhh tja ieder z’n ding, ben zelf ook meer van de fruit dan de groente, zo moeder zo dochter zeg maar

Hier gaat beide gelukkig, en ik moet zeggen nu ik fruit moet eten vind ik het ook wel lekkerder, maar ik ben echt van de mango’s e.d. Appels en zo doe je mij geen plezier mee. Groentes wel weer, maar morgan is beide. Eigenlijk eet die alles dat los en vast zit ook viltjes…

Groetjes,

Michèle

quote:
Grappig hé. Jurian eet mandarijntje zo op... zit dan heerlijk te smikkelen... probeert het met zijn mondje dicht maar... hij stopt een heel stukje in zijn mondje dus dat valt niet altijd mee. Volgens mij is het nu ook echt de mandarijnen tijd... ze smaken super!!

Sandra: aardbeien zijn nu toch niet meer lekker ???

Nee, helaas voor hem moet hij nu toch echt weer wachten tot volgend jaar. Hij heeft een paar weken geleden voor het laatst aardbeien gehad en toen smaakte ze nog heerlijk.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Doe mij ook een viltje! Lekker! Zou een leuk stel zijn in de kroeg, Eva en Morgan, want Eva eet ook viltjes en laatst graaide ze naar papa’s bierflesje en zette ze het al aan haar mond. Kroegtijgers!

Haha, ja!! Dat doet Seth ook!!
En papa die ‘plopt’ altijd met zijn vinger in het flesje, en dan gaat Seth het ook proberen, haha, boefjes!!

Liefs, Anne