Sesamstraat

Ik baal dr echt van dat Sesamstraat nu al om 17.30u komt. Dan eten wij. Voorheen keken we gezellig samen sesamstraat, maar dat is er nu niet meer bij. Op het jeugdjournaal vertelden ze van de week dat Sesamstraat er ook van baalt. Deze nieuwe tijd zorgde ervoor dat nog maar een kwart van de kijkers keek. Nou dat lijkt me toch wel een flinke terugslag dan. Dus stiekum hoop ik dat ze de tijd weer gaan veranderen hoor.

Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ja, das echt balen.
En eigenlijk ook belachelijk. Zo’n programma moeten ze toch in ere houden.
Wij zijn er zelfs mee opgegroeid!

Groetjes Mim

Ja balen hé, het is echt een rottijd. Half 7 zou beter uitkomen, dan is het na sesamstraat naar bed!!!
Kunnen we geen actie gaan voeren, hihi.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ik had al effe gekeken via google of sesamstraat zelf geen actie ondernomen had waar we voor konden tekenen of zo, want inderdaad 18.30u zou veel beter uitkomen( ik kan er niks over vinden zo 1,2,3). Ik vind ook dat ze dit leuke, en bijzonder leerzame programma in ere moeten houden.

Gewijzigd door - Assie op 07 Sep 2005 10:57:30

hier ook een verdrietige kaitlyn wij eten tussen 5 en half 6

in een half uur eten redden wij gewoon niet hier

6 uur vond ik beter daarna naar boven douchen en bed in

ga ze mailen de nps

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Als we nou allemaal eens effe gaan mailen of zo.

ja idd met zijn alle mailen

publiek@nps.nl

<font color=#8492E5>B</font><font color=#8988DE>i</font><font color=#8E7ED7>a</font><font color=#9375D0>n</font><font color=#986BC9>c</font><font color=#9D62C2>a</font><font color=#A358BC>,</font><font color=#A84FB5>D</font><font color=#AD45AE>y</font><font color=#B23CA7>l</font><font color=#B732A0>a</font><font color=#BD299A>n</font> <font color=#B74290>&</font> <font color=#B15C86>K</font><font color=#AE6881>a</font><font color=#AB757C>i</font><font color=#A88277>t</font><font color=#A58F72>l</font><font color=#A29C6D>y</font><font color=#A0A969>n</font>

Gewijzigd door - bianca4 op 07 Sep 2005 14:17:26

Geachte meneer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mail. Gezien het groeiende aantal e-mails dat onze redactie bereikt zijn wij helaas niet in staat iedereen een persoonlijk antwoord te sturen.

Wat doen we wel met uw mail?

• Alle mail wordt gelezen;
  • Vragen die betrekking hebben op de uitzendingen, bijvoorbeeld over gedraaide muziek of over een besproken boek etc., worden zo spoedig mogelijk beantwoord;
  • Reacties en op- of aanmerkingen, tips en aanbevelingen worden in dank aanvaard.

Vanzelfsprekend worden e-mails die onwelvoeglijk taalgebruik bevatten niet in behandeling genomen.

Met vriendelijke groet

NPS Programmavoorlichting
Peter Vreeken
http://www.nps.nl
tel. 035 - 677 93 33

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Nou bellen met ze alle dus

Groetjes Nathalie & Co

Ik heb gezien dat er al ‘aktie’ wordt ondernomen om Sesamstraat naar half zeven (dat schijnt de oude tijd te zijn) te krijgen, ik hoorde vorige week Daphne Bunskoek zeggen ‘Sesamstraat naar half zeven!’. Wij eten tussen vijf en zes en half zeven zou ook ideaal zijn i.v.m. wassen en naar bed.

Ik heb ze net ook gemaild.

Je kan nu toch ergens je frustraties kwijt hoor, en er gebeurt nog iets mee ook uiteindelijk. Er is namelijk sinds vandaag een website die heet www.sesamstraatnaarhalfzeven.nl en daar kun je een berichtje achterlaten en uiteindelijk worden die allemaal naar de nps gestuurd ofzo.

Super goed initiatief!
Ik zal ook ff een berichtje achterlaten zo.

Alleen eh…ik vind het persoonlijk niet helemaal duidelijk wat jullie er nou precies mee willen gaan doen (zie quote)

quote:
en uiteindelijk worden die allemaal naar de nps gestuurd ofzo.

Komt op mij nogal “vaag” over (sorry! )

Ik hoop van harte dat het lukt om Sesamstraat naar half 7 te krijgen!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 14 Oct 2005 21:35:35

Hallo allemaal, ik heb me even ingeschreven om jullie te kunnen melden dat je vanaf nu wel actie kunt voeren voor een betere tijd voor Sesamstraat. Op www.sesamstraatnaarhalfzeven.nl kun je je reactie kwijt. Dus allemaal maar tekenen en hopen dat we die tijd ook kunnen krijgen.

Joepieeeeeeeeeeeeeeeeee, toffe actie en ik heb al gereageerd.

Wij hebben ook gereageerd
Hoop dat het gaat lukken

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Wij hebben ook greageerd.
En nu inderdaad maar hopen dat het iets uithaald.
Ik ga de link even doorsturen naar vrienden en familie!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ik heb ook gereageerd hopenlijk helpt het

groetjes marielle mama van
10-10-01

Stel dat er echt honderden mensen een berichtje achter laten op die site, dan zou je verwachten dat de NPS er in ieder geval iets mee “doet” toch? (ik hoop het!)

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ik zet de link op al mijn fora!