Servieskast!

Dames,
Ik heb een soort van aparte scheiding in mijn huiskamer (soort eetnisje zeg maar) die heeft ook een doorgeefluikje naar de keuken. Hier is eigenlijk voldoende plaats voor een servieskast (wel een laag model anders word dt doorgeefluik geblockeerd) hebben jullie een servieskast? Of bewaren jullie alles in de keuken? Mochten jullie een leuk laag model hebben. Zouden jullie mij hiervan een foto willen sturen? Wij willen er dus 1 laten maken, maar ik heb nog niet echt een goed idee welk model en hoe we het moeten aanpakken!
Thanks

Google eens op servieskast en dan op afbeeldingen Moet je eens kijken hoeveel er tevoorschijn komen, zit vast wel iets bij wat je wat lijkt

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Helaas heb ik dat al gedaan en kan ik absoluut niets vinden, alles lijkt vreselijk protserig (misschien altijd met servieskast?) en hoog (dat kan al niet bij ons) en als ik voor een simpele ga is het net een boekenkast, nou dat hoeft ook weer niet, blijf rustig doorzoeken!

En als je zoekt op buffetkast dan? Die zijn meestal wat lager dacht ik.

Groetjes Natasja

Ohhh je bent geweldig!!! hahaha precies het woord dat ik zocht en dat ik niet kon vinden (krijg je er van als je al 5 jaar niet meer in NL woont, hahahahha )

Weet natuurlijk niet hoe jullie huis is en wat daarin zou passen.
Ik vind zoiets altijd wel mooi:

Hier hebben we een eetkeuken, en bewaar dus al mijn servies gewoon in de keukenkastjes. Maar eigenlijk vind ik dat best jammer… in ons vorige huis hadden we een aparte keuken, en eettafel in de woonkamer staan, vond ik veel gezelliger! Nu eten we onder de tl lamp…
Wie weet ALS er ooit nog eens verbouwd wordt… (manlief is een schat, maar heeft 2 linkerhanden, dus zal toch echt eerst goed moeten sparen )

Jaaahhh, die manden zijn leuk! Ik denk dat ik daar wel iets mee kan. Die handles zijn iets te “boers” voor hier, en zouden niet echt bij de stijl van ons huis passen, maar ik denk dat ik daar wel wat op kan verzinnen. Ik houd vaak van een “open” gevoel, maar met een 3 jarige dondersteen is het niet altijd een succes. Met die manden creeer je iig de illusie dat niet alles potdicht zit!

Ja eten in de keuken zou bij ons al geen succes zijn omdat na het koken mijn keuken altijd een bende is en dat ruim ik pas op nadat J naar bed is gebracht, dus dan zit je in de troep te eten, lijkt me ook niets! Maar we hebben wel echt een kast nodig bij de tafel, zodat we niet alles weer terug hoeven te slepen naar de keuken, die eigenlijk te klein is en toch steeds voller word!

owja hihi wij wonen in een oud boerenhuisje, dus qua stijl zou het hier super zijn.
Maar de indeling van ons huis is heel onlogisch…

Ja dan zou het vast wel helemaal bij jou huisje passen. Wij wonen in een "soort van appartementen block, met 6 huisjes, allemaal met 2 slaapkamers, wij wonen op de begane grond met tuin, het is best leuk en knus en voor Afrika heel veilig omdat ze buren zo dichtbij wonen!