Senna nog wakker is

Aaaarrrggh, ze was zo moe en viel dan ook als een blok in slaap na de laatste fles van 19.00 uur. Maar na een half uur, krijsen en klaar wakker.
We hebben alles al geprobeerd, maar slapen ho maar, ze kletst de oren van ons hoofd… papapapapap… mamamamamam. Leuk om te horen maar liever overdag.
Vandaag slaapt ook haar nichtje hier van iets ouder dan 1 jaar en die slaapt nog gelukkig.
We kunnen Senna dus ook niet echt iets langer laten huilen ofzo, want dan wordt zij ook wakker.
Het is nu 21.40 en ben benieuwd hoe laat het gaat worden…
Zo nog maar een flesje proberen…
Wilde vandaag eindelijk eens vroeg mijn bedje in… of ze het weten hè!

Zal wel weer een sprongetje zijn ofzo!
Groet Vanessa mama van Senna.

Alsof ze het weten ja. Die kleintjes voelen dat haarfijn aan .
Succes, hopen dat ze snel gaat slapen.

Gr Sandra

Hoi Vanessa,

heeeel herkenbaar! Ik zit gisterenavond mooi tegen mijn visite te vertellen dat we Zoë al vanaf de geboorte voor de laatste fles wakker moeten maken, dat ze daar nog nooit vanzelf voor gekomen is. Prompt zet ze het om 22.00 uur op een brullen?! Of ze het feilloos aanvoelen!
Succes meis

Groetjes,
Inge

En, hoe is het afgelopen? Is ze nog een beetje op tijd gaan slapen?

Hier hebben we ook weer iets nieuws. Als ik Julian op bed leg gaat hij huilen (wat hij eerder niet deed), en dan met een heel hoog stemmetje. Nog geen 5 min. later is het weer stil en gaat hij slapen. Volgens mij is hij ons gewoon aan het uitproberen. Komen ze terug en mag ik eruit of niet . Kleine donders…

Gr Sandra

Om iets voor tienen fles gegeven 150cc dronk ze toen en daarna is ze om 22.00 precies in slaap gevallen, Wij dachten die slaapt wel tot een uur of 8, maar nee om 6.30 zat ze alweer aan de fles. En daarna niet meer tot 10.00.
Ze is zo druk met ontwikkelen dat ze voor slapen geen tijd lijkt te hebben.
Het kruipen is vandaag met sprongen verbetert, dus daar zal het allemaal wel mee samenhangen, ook wil ze minder eten dan normaal, dus we kijken het wel ff aan, misschien met een week sprong weer over!

Wat betreft dat huilen voor het slapen gaan, het kan ook zijn dat ze meer indrukken op doen dan voorheen en dit verwerken ze doormiddel van huilen.
Wie weet is het ook een fase.

Fijn dat ze toch is gaan slapen. Maar dat wekkertje gaat smorgens gewoon om dezelfde tijd af, heel herkenbaar.

Gr Sandra

Weer niet in slaap gevallen, dit gebeurde pas om 21.30, na een extra flesje van 80cc. We zullen weer zien vanavond.

Wij hebben ook zo’n periode gehad hoor, dat Julian pas om 22.00 uur ging slapen. Net of er dan een knopje omging. Gelukkig is het allemaal maar tijdelijk.
Lastig hé, dat je niet even in zo’n koppie kan kijken, wat er allemaal in omgaat? Nou is het allemaal maar gissen.

Gr Sandra

heel herkenbaar,

Hebben ook die momenten gehad, vaak was dat tijdes eensprongetje en/of tandjes.
Geenzorgen, er komt een eind aan:-d

Liefs Wendy

ik zat heel stoer te vertellen op de camping dat het zo goed ging in de caravan hihihihi nou nou een nachtje gehad pfffffffffffffffffffff
soms zijn het hele kleine plurkjes

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

plurkjes ??? Daar heb ik nog noooit van gehoord .

Gr Sandra

Vanacht heeft ze weer een goeie nacht gehad, ze was ook helemaal op, dus kon eigenlijk ook niet anders, maar ja… je weet nooit met die moppies.
Zullen vanavond wel weer zien. Ze ontwikkeld in ieder geval zeer rap, het kruipen gaat met sprongen vooruit en ze zat vanmorgen voor de eerste keer zelf rechtop in d’r bedje en stond vanmiddag in de box te “dansen”. De kleine wurm!

Ik moet eigenlijk niet te vroeg juichen, maar het lijkt of ze ook deze nacht weer door gaat slapen. Ze slaapt al vanaf 19.00, tussendoor een klein huiltje, maar sliep gewoon door.
Ze was zelfs zo moe dat ze ook al van 18.15 tot 18.45 had geslapen, ff de fles gedronken en toen weer verder getukt.
Ze is de schade aan het inhalen lijkt wel. Ze was ook bekaf!

Het is ook heel hard werken voor zo’n baby! Kruipen en rechtop zitten terwijl ze pas 6 mnd. oud is. Stoer hoor…!

Pascale.

Ja, en zeker met dit warme weer… ze ploetert zo hard dat ze soms nat haar heeft van het zweten.
FF rustig erbij gaan zitten of liggen is er niet bij de laatste dagen.

Ze slaapt nog steeds, 3 keer een klein jammertje gehoord tijdens haar slaap, maar verder is ze ver in dromenland. Lekker hoor! Ze hebben het zo hard nodig die kleine hummels.

Nou vannacht wakker van 2.40 tot 4.30.
Klaarwakker… klein flesje gegeven van 150cc dit hielp niet echt, meestal slaapt ze dan meteen weer verder, maar nee hoor!
Tijdje in haar bed liggen huilen, nou van kwaad tot erger, toen ff bij ons gezeten, bij eerste teken van slaap weer op d’r bed gelegd en toen sliep ze tot 7.05.

We zullen wel zien hoe het deze dag en avond gaat met slapen!
Het is gewoon niet d’r hobby op het moment, zal wel weer wat beter gaan over een poosje.

ik had mijn topic beter hier kunnen neer zetten geloof ik hahahahaha
hier precies het zelfde alleen gelukkig nog alleen maar overdag de erge onrust en vele huilen bij het slapen gaan.word me wel savonds nog eens twee keer wakker maar slaapt dan wel weer goed door als ik hem zijn speentje geef,maar leuk is het niet ,je voelt je zo machteloos he en dan slaat ook de vermoeid heid nog eens toe

Tja, vermoeid raak je er wel een beetje van… en af en toe ook een beetje moedeloos. Je kan zo weinig. Je ziet Senna moeier en moeier worden, maar slapen lukt er niet, als bij ons is dan is het ok. Meestal is ze 2 uurtjes later weer klaar voor een klein flesje en dan valt ze eigenlijk altijd meteen weer in slaap.
Daarvoor kan ik op mijn kop gaan staan maar het lukt haar gewoon niet.
Zal wel ff duren dus maar even doorzetten.

Senna vandaag dagje naar de oppas gegaan, ondanks dat we 3 weken vakantie hebben, maar dan kon ik ff door het huis heen rausen, want daar kom ik niet echt aan toe. Is ze lief aan het spelen dan kruipt ze overal heen en probeert op te staan, dus dan ben ik liever niet te ver uit de buurt, ze heeft zich al 3 builen gevallen/gestoten de afgelopen 4 dagen.
De andere momenten zijn de 3 H’s aanwezig, huilerigheid, hangerigheid en humeurigheid… groot worden is echt niet makkelijk!!

Morgenavond gaan we proberen of ze 1 nachtje bij opa en oma kan slapen, vorige keer krijste ze moord en brand omdat ze niet in het campingbedje wilde slapen, maar ja nu 2x ingespeeld en bij de oppas slaapt ze ook in zo’n soort bedje.
We zullen dus wel zien!

Gisteravond sliep ze om 18.30 en het bleef stil tot 22.15, dus wij dachten lekker naar bed. We lagen net 22.35… 22.45 huilen, viel niet door in slaap, maar ze was echt nog erg moe, dus wij dachten klein flesje en meteen terug.
Lukte dachten wij, ze sliep 20 minuten en daarna tot 01,00 wakker geweest.
We zijn nu inmidddels weer wakker (7.20). Ze zal na de fruithap wel weer 2 uurtjes pakken… althans dit hoop ik voor haar, ze heeft het nog zo nodig.
Ik houd jullie op de hoogte.

En Anouk, slaapt Delano wel voldoende uren op een dag, Senna pakt nu gem. 10 uur 's nachts en overdag de laatste dagen zo’n 3 uur. Eigenlijk veel te weinig, maar goed dat is een sprongetje. Normaal slaapt ze zo’n 15 uur op een dag.
(De nacht dan is dan 11 à 12 uur en de rest op de dag.)