Ik heb sinds ik Muriel heb en ook honderden foto’s een nieuwe hobby. Ik ben inmiddels bezig aan haar 2e scrapalbum en vind het heerlijk om te doen. Normaal ben ik helemaal niet zo creatief maar ik word er steeds beter in. Ik ben begonnen met spulletjes van de action die ik trouwens nog steeds wel gebruik maar koop ook bij onze hobby winkel in de stad. Zijn er meer mensen die dit doen of wat anders leuks doen met de foto’s?
Scrapbooking
Scrapboeken heb ik geen ervaring mee, maar ik maak wel van elk jaar een digitaal fotoboek met de leukste foto van begin tot einde van het jaar. Ook leuk om te doen moet ik zeggen.
Groetjes,
Michèle
Eh
Ik ben er ook heel enthausiast mee begonnen na de geboorte van de jongste…
Maar ben blijven steken bij 5 maanden…
Vorig jaar deden we 1x per maand knutselmiddag met de nichtjes, tantes en oma. Dan zaten we met zn allen te scrappen.
Maar daar is het dus inmiddels al een jaar niet van gekomen. En thuis kom ik er gewoon niet toe. (lees: neem er de tijd niet voor)
Maar ik vind t wel erg leuk en mooi!
Ik vind het ook heel mooi om te zien… bij een ander!! Ik heb er het geduld niet voor en kan me sinds mijn narcoses gewoonweg niet meer goed concentreren, zal ook niet meer goed komen vrees ik… Nee, voor mij is het niet weggelegd. Ik print gewoon foto’s uit bij ziggo en plak ze in een boek, heel saai eigenlijk hihi!
Ja gaaf. Ik bewerk de foto’s met foto shop Elements.
Vervolgens druk ik ze af, en dan doe ik op een alternatieve manier scrappen. Ik gebruik niet de speciale spullen, ik knutsel een beetje her en der in het boek.
Vindt het ook geweldig om te doen.
Doe het overigens altijd in de winter maanden.
Geweldig gaaf om te doen! En leuk voor jaren.
Greetzz