Schuldig, schuldig

Ow ow wat voel ik me schuldig!! Vanmorgen had ik lucas even snel op de bank neergezet omdat ik snel zijn jasje moest pakken (in de box zetten er weer uit halen zo’n gedoe) Ik was 2 tellen weg hoor ik een knal en een luid gebrul… Was ie van de bank gekukeld tegen de salon tafel aan!!! Arm knulletje, hij had nix beetje bloed bij zijn mondje maar geen tand door zijn lip gelukkig. Ik helemaal nakijken of hij nix had gebroken gelukkig niet… Hij was het snel weer vergeten maar ik voel me zo schuldig!!! Domme ik domme ik… Had nog de creche gebeld en hij was heel vrolijk en geen blauwe plekken gelukkig… Ik moest het even kwijt, hebben meer mama’s zoiets gehad?? voor mijn eigen gemoedsrust

Elke dag is uniek, hoe geweldig is dat??

Bij mij is het gelukkig nog nooit gebeurt
Ik liet ze ook nooit alleen op de bank liggen
Ik liep dan wel een keer extra
Je schrik je natuurlijk kapot al het gebeurt
Gelukkig dat hij er niets aan over heeft gehouden

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi Esther,

Ik kan me voorstellen dat je je schuldig voel maar gelukkig heeft je ventje er niets aan overgehouden en ben jij weer een ervaring rijker. Volgende keer zul je dat niet meer zo snel doen.

Ja bij ons is er ook weleens een ongelukje gebeurt. Een hele stomme fout van mij.
Joyce kroop de trap op en ze was nog maar op de eerste tree dus ik dacht ik pak snel de post uit de brievenbus. Voor ik er erg in had hoorde ik een boem en lag me meisie op de grond. Heel hard huilen natuurlijk. Toen had ze ook een beetje bloed aan de’r mondje en wou ze niet door mij maar door haar papa getroost worden.
Ik voelde me o zo rot. Dus ja, anderen maken ook foutjes.

Ik hoop dat je je er niet al te schuldig over blijft voelen.

Groetjes van Miranda

Gelukkig ben ik niet de enige… t gaat ineens ook zo snel, hij gaat alle kanten op wel wennen hoor, vanmorgen had ik hem even naast zijn papa gelegd, ik moest me klaarmaken voor t werk, ik kom de slaapkamer weer in lag meneer ineens een heel stuk de andere kant op haha, en een paar dagen geleden verroerde hij nog geen vin!! Maar ja hij is alweer 10 maanden dus t mag nu ook wel he.

Hij liet zich wel door mij troosten gelukkig, omdat zijn mond helemaal open stond kon ik wel eindelijk zijn nieuwe boventanden goed bekijken (gelukkig zitten ze er nog)

Die kleintjes zijn wel zo snel! daar wil je je wel eens in vergissen als moeder zijnde.

Ook hier is ruben een keer van de bank gekukelt ik zat note bene gewoon naast hem.
ineens kukelde hij zo voorover van de bank af op zijn hoofd.
ooo wat voelde ik me toen schuldig.
dus je bent echt niet eerste die dat overkomt en zeker niet de laatste

Groetjes Marianne mama van Ruben

En ook hier gebeurt het…
Julia is van het bed gevallen, en papa is nog wel eens x onvoorzichtig
denk ook dat wij er meer last van hebben dan die ukkies

succes,
liefs Wendy

Nou deed ik dat altijd wel makkelijk hoor, even 1 tel iets pakken terwijl hij op de bank zat/op de commode lag. Nou was hij ook niet zo heel vlot met alles, maar zeg nooit nooit. Er is dan ook nooit iets gebeurd, maar als er iets gebeurd schud het je wel even wakker

Gr Sandra

Nou Lucas is dus ook niet zo vlot, maar sinds vanmorgen heeft ie t op z’n heupen haha, de creche vertelde dat ie zich aan de spijlen van de box wou optrekken en dat ie achterover was gekukeld, weer een drama, arme schat… vanavond maar een extra knuffeltje geven

het is mij pas geleden nog overkomen, sem lag lekker te spelen op ons bed ik wilde even de handdoeken weg leggen ik was de slaapkamer deur nog niet uit of hij lag al op de grond, ik liep helemaal over stuur naar hem toe en hij begon spontaan te lachen(en ik begon te huilen van schrik). hij mankeerde niets maar heb hem wel de hele dag in de gaten gehouden en onwijs geknuffeld.
wij hebben er inderdaad meer last van dan die kleintjes.

groetjes sylvia en sem

ik denk dat alle ouders weleens iets stoms doen,ook ik.het belangrijkste is dat het geen ernstige gevolgen heeft en dat je ervan leert.gelukkig was het niet zo erg als die 2 moeders die hun kindjes vergaten uit de auto te halen met die hitte!voel je niet TE schuldig.ik weet zeker dat het je in ieder geval nooit meer gebeurt.ik had ooit bij mc donalds,toen jamaica’s ballon wegwaaide en ik erachteraan ging,niet in de gaten dat ze achter me aan kwam.er reed net een auto achteruit.ik kon haar nog net wegtrekken.ik heb toch wel een hele tijd staan trillen,hoor,maar dat gebeurt me ook nooit meer