Rico heeft de laatste dagen weer wat nieuws maar ik vraag me af of hij het voor de ouwehoerderij doet of dat het serieus is.
hij maakt zo’n schrik geluid, alsof hij ineens naar adem snakt weet je wel zovan: huuuuh! heel snel inademen en dan dat bepaalde geluid erbij maken
hij trekt ook grote ogen op dan, en vervolgens lacht hij wel weer maar zo loopt hij dus de ganse dag door het huis.
als hij op de bank klimt, als hij eraf wil als hij denkt dat hij valt als hij een iets te grote stap zet, als er temperatuur verschillen zijn, onverwachte geluidjes (hoe zacht ook b.v. hoesten of wat dan ook)
is dit weer 1 van DE peuter fases?
Schrikt veel
haha bij Joey is dit dan al een baby tot dreumes fase Hij is daar al heel lang geleden mee begonnen, en doet het nu nog! Bij bijna alles maakt hij zo’n o-vormige mond, wenkbrouwen opgetrokken en dan dat schrik geluid! Vaak ook nog oh oh! erbij
Ik vind het altijd een grappig gezicht!
Groetjes Anouk
haha ja dat oh oh mondje ken ik ook
en dat oh oh zeggen doet hij ook al wel heel lang maar dat bedoel ik niet echt met wat hij nu doet het is echt zovan… nouja effe uitleggen he
stel jij zelf schrikt heel erg en je ademt heel diep in met zo’n "HUH’ geluid snapje? dat dus, en dan echt bij ALLES. ik begon vanochtend voor de grap is met tellen maar tegen de middag was ik de tel bij ongeveer 15 keer kwijt geraakt, moet je nagaan dat hij dan in de middag dat ook nog is 15 keer doet en s’avonds ook hahaha. ja maar ik vraag me dus af schrikt hij dan echt wel of is het gewoon zo’n gekke fase
Ik herken het niet. Alleen toen Eva werd gewassen met zo’n Zwitsal washandje toen ze een paar maanden was, ‘shiverde’ ze altijd even van de kou. Dat deed Rico toen ook weet ik nog! Ik wilde alleen even zeggen dat je dat geluid weer eens perfect omschrijft, zo van: HU! Ik snap 'm helemaal en hoor Rico het al doen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Dan heb ik een kind dat nergens bang voor is of waar die fase nog bj gaat komen
Groetjes,
Michèle
@Sannn: ja dat zal dan wel hihi!
@Rainbow: ja ik heb ook zo mijn gave
@Michele: nou ik ben benieuwd, maar rico is nogal een aansteller maar op een leuke manier