Schrik van mijn leven

pfoe zeg wat ben ik daar straks geschrokken heb echt even staan huilen van schrik.

ik was bezig met afruimen daar we net hadden gegeten dus ik sta in de keuken en ineens horen een een knal met gevolg gegil zoals ik nog nooit heb gehoord
is mijn kleine man gevallen van zijn stoeltje ja het is zo´n klein plastic kuipstoeltje. maar goed ik pak hem dus op en loop naar de keuken om het water water te geven word hij helemaal slap in mijn handen kreeg geen lucht meer!!
ik was totaal in schok gelukkig duurde he nog geen 3 seconden heb hem helemaal met koud water besprenkeld
5 minuten later deed hij weer gek als voorheen maar ik ben nog steeds niet helemaal bekomen.

ja meiden ik moest het gewoon even kwijt

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Oeh da’s schrikken inderdaad.

Kan goed dat-ie kort in een soort shock is geweest van de schrik.
Werd-ie slap voor of na de slok water?

Iemand die in shock is of in shock aan het raken is mag je namelijk niks laten drinken.

Groetekes, Sje

Jeetje ik zou me ook helemaal rot schrikken. Heb weleens gehoord dat kinderen van schrik heel slap kunnen worden. Ik geloof dat dit ermee te maken kan hebben dat ze zo geschrokken zijn en daar zoveel energie voor gebruikt hebben.
Als je kleine man daarna alweer lekker is gaan spelen, lijkt het me dat er verder niets aan de hand is.

Pff ik zou me ook helemaal kapot schrikken.

Gelukkig dat hij al vrij snel weer bijkwam en lekker ging spelen.

Groetjes,
Sandra

Weet je of-ie op z’n hoofd gevallen is? Als dat zo is, wel in de gaten houden, i.v.m. evt. hersenschudding. (Meestal gaat dat ook gepaard met misselijkheid en braken).

Dus evt. even wakker maken als jullie naar bed gaan kan geen kwaad. Even checken of hij nog alert is.

Groetekes, Sje

Lijkt inderdaad dat het van de schrik is gekomen, maar ik zou hem inderdaad toch even goed in de gaten houden.
Heeft hij nu nog ergens last van? of gaat het nog steeds goed?

Groetjes Suzanne

hoi meiden

een wat late reactie maar zoonlief heeft ons behoorlijk laten uitslapen vandaag
ik heb hem elke twee uur wakker gemaakt dat vond hij niet echt leuk maar ik wilde geen risico nemen.

sje hij werd slap nog voordat ik hem water had kunnen geven toen hij weer bijkwam wou die niks drinken dus heb ik zijn hoofd en nek koud gemaakt met koud water.
hij heeft verder nergens bulten maar ik denk dat hij wel op zijn hoofd is gevallen en dat hij daardoor is flauw gevallen of in shok was zoals jij zei.

maar hij is weer zoals hij altijd is lekker vrolijk met hier en daar een driftbuitje

bedankt voor jullie reacties meiden echt hoor dat je zo snel zo bang kan worden das niet te filmen maar gelukkig is het zover ik kan zien aan hem weer helemaal goed gekomen.
denk ook niet dat een controle bij de ha nodig is of zal ik dat voor de zekerheid toch even doen.

groetjes

He gat meid ik schrik er nu van en hyet was en gister en ik was er niet bij. Wel fijn dat hij niks lijkt te hebben enne als je gevoel zegt even checken zou ik het even laten checken.

Groetjes,

Michèle

oej pff ik krijg er helemaal kippenvel van!
wat fijn dat het nu weer goed gaat maar jeetje wat zul je geschrokken zijn, voel helemaal met je mee!
heeft hij verder niet overgegeven ofzo?
goed in de gaten houden die ukkepuk. en als je twijfelt toch gewoon naar de dokter gaan he

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nou, dat is echt schrikken!! Volgens mij staat je hart dan even stil… Gelukkig maar dat er zo op het eerste gezicht niets met de kleine man aan de hand is.!! Even in de gaten blijven houden.

hey meiden

nee hij heeft verder niet overgegeven ofzo is gewoon lekker zichzelf.
heb gister nog wel even telefonisch overlegd met de ha maar ze vond het niet nodig om hem te zien
ik heb hem gister lekker verwend met een nieuwe paar schoenen van cars en een choco suprise ei niet dat hij doorheeft waarom hij dat kreeg maar had zwaar de behoefte om het op iets te trakteren en speelgoed heeft hij al te veel dus dan maar zo

ik hoop nooit meer zoiets mee te maken het ene moment heb je 16 kilo kind in je handen en het volgende moment lijkt het een theedoek die je draagt pff dat gevoel is echt verschrikkelijk

maar goed het is goed gekomen we moeten het achter ons laten en weer naar vandaag en morgen kijken.

bedankt dat ik evenmocht spuien hier meiden lucht altijd zo lekker op en zo laat je veel makkelijker iets los.

thx xxxx