Schreeuwbuien

Hallo

Mijn dochtertje minouk heeft soms van die schreeuwbuien. Soms lijkt het wel alsof ze moet poepen, maar dat is het niet. Als je haar dan aankijkt dan ligt ze helemaal in een deuk. Zelf denk ik dat het weer een sprongetje is.

Ben benieuwd of dat misschien bij de leeftijd hoord. Ze is een half jaartje oud

Groetjes Rianne

Gewijzigd door - minouk op 25 Jul 2007 21:30:03

Hallo Rianne, Ik herken het helemaal!! Maar ik denk dat het gewoon een echte meidenstreek is!!
Meiden zijn pittiger dan jongens en mijn dochtertje Noa doet dat ook heel vaak…
Dan staat ze in de box en begint ze uit het niets te schreeuwen en als ik dan kijk, begint ze heel hard te lachen…

Het zal wel gewoon een fase zijn, gaat allemaal vanzelf over…

Nicole & Noa

Hoi Rianne,

Zoë, nu bijna 5 maanden doet dit sinds 2 dagen nu in de box. Dan loop ik ernaartoe omdat ik denk dat ze huilt, maar zie geen tranen en dan ligt ze gewoon te lachen naar me.
Volgens mij heeft dat te maken met die fase waarin ze beginnen te snappen dat mama weg kan lopen. Dat is geen officiële sprong maar duurt wel een week of 2!

Groetjes,
Inge

hoi ik herken dit ook mijn dochter doet doet dit ook kei hard gillen en als ik er dan aan kom gaat ze lachen gewoon een vorm van aandacht vragen het is een leuk spelletje om mama zo te laten schriken. mijn dochter is nu 10 maanden en blijft het nog altijd doen.

groetje pascal