Schreeuw potje


#1

hahah ik heb weer eens wat leuks bedacht waar ik als het even mee zit nog rijk van word ook haha

de jongens kunnen hier behoorlijk gillen en schreeuwen en om er boven uit te komen moet ik ook gaan gillen en dat wil ik niet meer dus…

er staat een potje op het dressoir met de tekst

schreeuwen kost 0,10 cent

hij staat er sinds vanochtend en het eerste dubbie zit er al 1

zal nog even wat variatie op verzinnen met vieze woorden 0.25 ct

hahaha ik loop binnen over een tijdje woon ik in de bnnr straat hahah

before you judge me, try hard to love me


#2

Slim idee! Hopelijk gaat het werken. Of niet? Hmm. Als het werkt, dan blijf je arm

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#3

voor mij is het een win win situatie als het werkt is het lekker stil en als het niet werkt krijg ik mijn geld terug die ik ze aan het begin van de week geef als zakgeld hahaha

before you judge me, try hard to love me


#4

Haha, dan is het inderdaad wel een superslim idee!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#5

Hmm als ze het snapt ga ik die hier ook eens invoeren.

Groetjes,

Michèle


#6

haha dat is kei slim mamavan3jongens! en wat doe je dan als de pot vol zit?


#7

ik denk niet dat hij ooit vol komt snik snik er zitten nog maar twee dubbies in ze zijn we toch rustig hahaha dus het werkt wel. de planning was dat we dan een dagje uit zouden gaan (dat heb ik hun niet vertelt natuurlijk)maar dat zal ik waarschijnlijk uit mijn eige zak moeten gaan betalen hahaha

before you judge me, try hard to love me


#8

Ha ha ha als je dat zegt heb je denk ik geen rust meer

Groetjes,

Michèle


#9

wat een super idee zeg en nu ik het zo lees weet ik dat het bij m’n vriendin ook zo was vroeger. dat ging dan vooral om scheldwoorden maar t werkte zeker.

maar ik zou zeker niet zeggen of laten merken dat dan het potje word waar je van weggaat want dan wordt t er denk ik niet echt rustiger op

liefs,
Rinske