Hallo allemaal,
daar ben ik weer! Ik weet t allemaal ff niet meer. Ik wil denk ik gewoon mijn ei kwijt. Een ding weet ik zeker, ik ben op, versleten, kapot!
Mijn zoon is bijna 9 maanden(de zeer moeilijk etende baby), hij is nog steeds totaal niet geinteresseerd in eten(ik maak me dus nog steeds enorm zorgen)en kauwt ook niet. Ik heb hem een paar weken niet gepusht(dan eet hij dus bijna niets)en hij is daarna ziek geweest en at dus 2 dagen helemaal niks en was dus vorige week zoals ik al dacht afgevallen. Nou woog hij niet zo heel veel, hij was 8100 en woog vorige week 7700, hij zit nu net boven de lijn, maar als t zo door gaat komt hij eronder. Dit doet me zo ontzettend veel pijn, ik kan er niks aan doen, wat ik ook doe, wat ik ook kook, hij is nergens in geinteresseerd. Het is zo pijnlijk als je andere baby’s ziet smullen van eten.
Ik heb 'm zelfs 'n beetje van ons eten gegeven, zelfs koekjes, chocolade, maakt allemaal niks uit, hij moet niks.
En nu is hij weer ziek, hij heeft al 5 dagen koorts, en gisteren had hij bijna 40 graden koorts en reageerde bijna niet meer, ik dacht dat ik gek werd, ik ben zo bang voor een koortsstuip. We zijn meteen naar de dokter geweest, hij bleek keelontsteking te hebben, maar we kregen alleen ibuprofen en paracetamol, als t morgen niet over is, dan moet hij aan de antibiotica! Ik moest 'm om de 8 uur een ibuprofen en om de 8 uur paracetamol geven, dus om en om om de 4 uur. Maar zijn koorts stijgt enorm als hij ook maar 10 minuten slaapt, en dan maar proberen zijn temperatuur weer omlaag te krijgen, slopend allemaal!
Weet gewoon niet meer of ik t allemaal wel goed doe!
Ik ben zo vreselijk emotioneel, ik ben werkelijk kapot. Ik slaap al sinds hij geboren is heel weinig, hij slaapt nog steeds niet door. Hij groeide de 1e 4 maanden goed, maar daarna niet meer en vooral nu is t helemaal niks meer! Nadat hij 6,5 maand was begon de ellende met alle ontstekingen, koorts enz. Het houdt maar niet op lijkt t wel.
Het zou toch makkelijker moeten worden???Kan iemand me helpen herinneren wat er nou zo leuk was aan mama zijn? Ik weet t echt niet meer! Ik hou zo vreselijk veel van hem, maar ik ben ook zo vaak boos op hem, kan er echt niks aan doen, gewoon omdat ik zie dat hij niet eet en daardoor niet groeit.Omdat hij zovaak ziek is, ga ik aan mezelf twijfelen, doe ik t wel goed? Of aan hem, want dan vraag ik me af, of hij wel gezond is. Ik vind t zo vreselijk sneu voor hem, de hele tijd kijk ik 'm aan en vindt 'm zo zielig, verdorie, waarom is hij nou zo moeilijk? Wat mankeert hij toch?
Gisteren zag ik een baby van een kennis, ze is nog maar 4.5 maand en ze weegt 8,5 kilo! Dat deed me zoveel pijn! Mijn engel is nog niet eens 8 kilo en hij is 2x zo oud!
Soms denk ik, dat ik er aan onderdoor ga, ik wil tegenwoordig alleen maar huilen! Gaat t ooit allemaal goedkomen met hem?!Ga ik me ooit weer gelukkig voelen? Ik vind t zo ontzettend zwaar…