Schorre Kaya :(

Kaya is al een week of 2 snotverkouden (alleen neusverkouden, niet hoesten ofzo)
Echt zo sneu altijd

Maar sinds vandaag is ze ook helemaal schor, hees.
Nog nooit een schorre baby gehad en het klinkt best grappig maar ik vind het tegelijkertijd ook zooooo zielig voor haar
Ik hoop écht dat die rot verkoudheid nou eens gauw over is!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Zielig altijd he. Misschien helpt een beetje tymsiroop om haar keel een beetje te verzachten. Honing is geen goed idee voor die kleintjes ivm. alergieen enzo. Ik hoop dat het snel voorbij is. Sterkte ermee.

Groetjes,
JacqKie

Gewijzigd door - JacqKie op 13 Aug 2006 21:18:22

Hey, wat leuk om je hier weer te zien (volgens mij heb ik je hier ff gemist of heb ik zelf niet op zitten letten? )

Ik wist niet dat baby’s al tijmsiroop mochten hebben.
Ik ga morgen meteen eens naar de drogist of apotheek om te zien wat ze hebben enzo.
Want het is echt wel sneu, zo schor…

Och wat sneu zeg, beterschap dan maar.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ach gossie, beterschap voor die kleine meid !!!

[quote]
Hey, wat leuk om je hier weer te zien (volgens mij heb ik je hier ff gemist of heb ik zelf niet op zitten letten? )

Nee hoor je hebt heel goed opgelet. Ben nu nog erg druk want over twee weken moeten we verhuizen. Dus ik kijk af en toe wel maar reageer niet zo erg vaak.
Maar zelfs hier heb ik een fles tijmsiroop voor de kids (meegenomen door familie) en dat helpt altijd wel. Vind het zo ziellie voor die kleintjes dat ik even moest reageren Ik hoop dat het met Kaya een beetje beter gaat.

Groetjes,
JacqKie

Bieb zag op de site van Kaya dat haar neusje ook verstopt zat
Wat ik van het ziekenhuis heb gekregen voor Justin in februari was een zoutoplossing die ik met een spuitje in zijn neusje moest spuiten
En het helpt echt
De zoutoplossing kan je bij de apotheek kopen de spuitjes ook
Er zit iets meer kracht op als een neusspray
En het doet niet zeer
Want ik heb het bij mezelf ook geprobeerdvoor dat Justin het kreeg
Misschien werkt het voorje meisje ook wel
Verder sterkte met Kaya

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

HiHi die Heleen !
Dat is het toppunt van moederliefde hoor om het eerst zelf
uit te proberen voor je het bij je kindje doet

Gaat het al wat beter met Kaya Bieb ?

Bedankt voor de lieve reakties

Ze is nog steeds hartstikke schor en hees.
Heb eind van de middag tijmsiroop kunnen kopen, nu maar hopen dat het een beetje helpt.

Zoutoplossing krijgt ze inderdaad al, alleen gebruik ik gewoon de neusspray van Otrivin.
Maar dat mag je toch ook niet tot in den treure gebruiken? (zoutoplossing)

Nou ja, hopelijk gaat het morgen eens wat beter!

Ja hopen dat het morgen beter gaat met Kaya !!!
beterschap voor je kleine meid !

hai hai Volgens mij mag je neusspray best lang gebruiken. Tante van ons is zuster en werkt in het ziekenhuis zij zei tegen mij dat ik neusspray (voor kinderen) best lang mog gebruiken omdat dan de holtes goed open blijven en niet verstopt raken en onnodige ontstekingen zich voor doen. Manou was toen zelfs 4 maanden toen ze mij dit adviseerde.
Ik weet trouwens niet of honing wel goed is voor kinderen. Bij ons op het werk(kinderdagverblijf) wordt door de GG en GD afgeraden om honing of produkten waar honig in zit aan jonge kinderen te geven. Zrlfs die rooibos thee waar honing in zit.
Manou zit trouwens ook weer aan de neusdruppels ivm dubbele oorontsteking en inmiddels ook aan de peniciline want het gaat niet over. Het meisie is niet zielig hoor want je hoort haar helemaal niet. Trekt af en toe aan haar oor en kruipt vervolgens weer vrolijk verder om ondeugende dingen te gaan doen.

Groetjes ietsia