Schor

ach, mijn kleine mannetje van 8 maandjes is schor. Het is zo schattig als hij nu geluid maakt, zo’n klein schor stemmetje, zelfs als hij huilt is hij niet verstaanbaar hihi. Ik weet niet of het hiermee te maken heeft, maar eten is momenteel wel drama, brood krijg ik er al een week bijna niet meer in, als hij 5 stukjes eet is het veel op dit moment. Sowieso eet hij minder dan anders, zal zich waarschijnlijk niet helemaal happy voelen.
Hoop voor mijn mannetje dat zijn stemmetje/keel gauw weer beter gaat, maar het klinkt wel schattig hoor (gemeen van mij he).

Lfs

Hihi, Stefan (16mnd) is ook schor. Klinkt inderdaad schattig, vind ik ook
Misschien tandjes op komst?

ja, tandjes heb ik ook al aan gedacht, maar ik voel nog helemaal niets. Hij heeft al 4 maanden 2 tandjes onder, maar verder lijkt er nog niets te komen. We gaan het wel zien, hij is ook aardig verkouden, borrelt en bromt aan alle kanten van het slijm. Maar net wel weer goed een boterham gegeten, dit keer met 2 vorkjes zodat hij zelf het brood van een vorkje kon happen en dit ging goed. Zodra ik het met mijn hand probeerde ging het brood er direct weer uit…???

Lfs

Wij hebben ook wel ns een tijd gehad dat we iedere keer zeiden; nu komen die tandjes, hij is nu zo aan het snotteren enzo… maar nee hoor, nog een hele tijd geen tandjes, haha. Maar goed, t kan natuurlijk bij jouw kindje natuurlijk ook alleen door t verkouden zijn komen, zou ook prima kunnen.
Hm, dat van het broodje eten weet ik niet, eigenlijk…

Grtz, Esther

Ik ben ook schor, tesamen met wat keelpijn. Ik denk een virusje wat erg heerst op dit moment. Tja, logisch dat ze dan wat minder eten denk ik.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!